2010-04-14, 20:51
Medlem
ItWasGhostss avatar
Har någon av er någonsin använt detta hål till att urinera igenom?
Hade en diskussion om detta med mig själv och vi kom fram till att det känns som att det bara är besvärligare än att dra ner kalsongerna till just under penis.
2010-04-14, 21:18
Medlem
hahaha! Veckans i-lands problem?
2010-04-14, 21:21
Medlem
Det ända det hålet bidrar till är att när man ibland går upp på morgonen så lyckas kuken lirka sig ut halvvägs genom och skapar en eventuell pinsam situation.
2010-04-14, 21:26
Medlem
smides avatar
Ja, jag brukar pinka genom detta hål. Är inget vidare när man är nyvaken dock som tidigare påpekats. Gick upp en gång nyvaken och ner till köket, med kuken utstickandes i morgonstånd.
Detta gillades inte av övriga familjemedlemmar.
2010-04-14, 22:17
Medlem
Jonhilds avatar
jag brukar faktist använda det, när jag väl ha sånna kalsonger.
Ganska mysigt när man inte orkar dra upp bältet efter en seg arbetsdag och är pissnödigast på jorden.
Då uppfann ju gud detta hål i grenen, så det är bara ner med gylfen, lirka fram snorren och pinka på !
2010-04-14, 23:02
Medlem
Det kan vara praktiskt då man bär instoppad skjorta, och inte orkar ta upp den/stoppa in den igen.
2010-04-14, 23:05
Medlem
Jag brukar kasta mina kalsonger med hål i grenen och köpa nya istället
2010-04-14, 23:06
Medlem
Jonhilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta

Det är ju en variant det också.
2010-04-14, 23:23
Medlem
ALXALXs avatar
Det heter väl fan gylf?

Och nej, jag använder inte heller gylfen på byxorna.
2010-04-14, 23:31
Medlem
Taluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Haha Hohoo! Du kommer hem varje dag och tycker du köpt nya kalsonger igen, men likförbannat så är där ett oönskat hål vid grenen? Precis som normannen med tändstickorna ("fungert, fungert ikke, fungert, fungert, ...") gör du med kalsonger? I like it. Keep it up.
2010-04-14, 23:52
Medlem
Chokemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talus
Haha Hohoo! Du kommer hem varje dag och tycker du köpt nya kalsonger igen, men likförbannat så är där ett oönskat hål vid grenen? Precis som normannen med tändstickorna ("fungert, fungert ikke, fungert, fungert, ...") gör du med kalsonger? I like it. Keep it up.
Men nu är det ju så att TS formulerat sig konstigt...
JAg uppfattade det också som att det skulle vara ett hål som blivit rakt under där sömmarna möts... i så fall nej.

I gylfens fall, ja för fanken
2010-04-15, 02:01
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag tycker att det är jävligt bekvämt att inte bära några kalsonger alls. Då kan man skita när man vill och sedan skaka ut diverse korvar genom byxbenet.

Allvarligt talat, vad skall diskuteras? Som jag ser det så finns det fan inte mycket att ta upp i denna tråd förutom att kalsonger inte varar för evigt (till skillnad från diamanter, sossarnas fiffel och folks eviga oförmåga att posta kloka trådar).

Om det är gylfen i diverse kalsongmodeller som avses så finnes denna tråd om man söker lite. Gylfen sitter dock inte regelrätt i "grenen" så att säga, så därmed krymps diskussionsunderlaget ytterligare,

Denna tråd är numera låst.

/Mod
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-04-15 kl. 02:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in