• 1
  • 2
2010-04-14, 08:51
Medlem
Mr Andersons avatar
Är det någon som vet mer om detta?
http://www.corren.se/ostergotland/li...icleId=5167145

Blatteradarn ger tämligen kraftigt utslag: "Fyra engelsktalande hotellgäster överfölls av fem till tio ungdomar på sent på tisdagskvällen." Men jag kan ju ha fel.
Citera
2010-04-14, 09:01
Medlem
Youngboyss avatar
Njaa kan ju ha varit några fyllon med, men jag har ingen anning

Någon från Linköping som vet mer?
Citera
2010-04-14, 11:37
Medlem
Jag har inte hört något direkt om detta men stan är ju inte så stor så någon bör ju veta något. Bor ju en hel del "spännande" folk i närheten.
Citera
2010-04-14, 14:54
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Anderson
Är det någon som vet mer om detta?
http://www.corren.se/ostergotland/li...icleId=5167145

Blatteradarn ger tämligen kraftigt utslag: "Fyra engelsktalande hotellgäster överfölls av fem till tio ungdomar på sent på tisdagskvällen." Men jag kan ju ha fel.

Nja, i sammanhanget nämns fylleri och dopingbrott. Inget jag förknippar med "blattar" i vanliga fall.
Citera
2010-04-14, 15:52
Medlem
Det var snarare 5 personer, inga kulturberikare var det heller.
Citera
2010-04-16, 13:52
Medlem
Nya Tanneforsvägen plus dopingbrott pekar åt WT. Hade de stått "Gamla Tanneforsvägen" hade det varit finska romer, men de bor BARA där så är det Nya är det något annat. Jag tror att en del av kåkarna där är på väg att rivas, vill minnas att en polare hade rivningskontrakt på sin lägenhet där, men jag är inte säker.

Just att det kommer "från Ån" får mig att tänka på om de varit vid den där krogen som öppnat på Strandgatan, alt. nere vid Scandics brygga och krökat. Festplatsen där brukar det vara rätt mycket savages på.
Citera
2010-04-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancermannen
Nya Tanneforsvägen plus dopingbrott pekar åt WT. Hade de stått "Gamla Tanneforsvägen" hade det varit finska romer, men de bor BARA där så är det Nya är det något annat. Jag tror att en del av kåkarna där är på väg att rivas, vill minnas att en polare hade rivningskontrakt på sin lägenhet där, men jag är inte säker.

Just att det kommer "från Ån" får mig att tänka på om de varit vid den där krogen som öppnat på Strandgatan, alt. nere vid Scandics brygga och krökat. Festplatsen där brukar det vara rätt mycket savages på.

Fel på alla punkter.
Citera
2010-04-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diversity
Fel på alla punkter.

Har du något roligt att tillägga? Du verkar ha koll på läget!
Citera
2010-04-18, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Blatteradarn ...... hmmm, ja de fyra engelsktalande hotellgästerna verkar ju inte vara svenska i alla fall
Citera
2010-04-18, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _J0nas_
Har du något roligt att tillägga? Du verkar ha koll på läget!

Dem kom inte från krogen utan från en hemmafest, bråket började med, om jag har fattat det rätt att en av dessa engelsktalande turister glodde på någons flickvän och sade någonting. När han blev tillsagd att sluta så stog han bara och flinade.
Citera
2010-04-19, 18:39
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diversity
Dem kom inte från krogen utan från en hemmafest, bråket började med, om jag har fattat det rätt att en av dessa engelsktalande turister glodde på någons flickvän och sade någonting. När han blev tillsagd att sluta så stog han bara och flinade.
sen sparng dom till en lägenhet så kom polisen o så bet polishunden några av dom varav en var en tjej
Citera
2010-04-19, 19:04
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
sen sparng dom till en lägenhet så kom polisen o så bet polishunden några av dom varav en var en tjej

Haha, det låter ju WT. Kan ha varit bolibompa firman också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in