Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Jag undrar bara lite frågvis om dödligheten med kombinerade preparat.
Tar lite aplrazolam och Diazepam ibland mot ångest. Det är det enda. Så antar att jag har tolerans på det.
Alkohol förstår jag är bra att ha med. Dricker aldrig så ingen tolerans där. Går det bra med att starköl eller måste det vara vodka?
Sen förstår jag att opiat är ett måste. Det har jag heller aldrig provat. Kan få tag på 80mg Oxycontin. Är det rätt medicin?
Jag tänker mig upplägget så här:
Ett utdraget förlopp.
En hel karta postafen. Ordentligt med postafen. Flera askar.
Börjar dricka alkohol och tar lite alprazolam och Diazepam vartannat.
Kommer antagligen bli väldigt trött och somna.
Men kämpar för att hålla mig vaken. Röker cigaretter hela tiden.
Och slutligen in med lite oxycontin 80mg. Hur många tabletter behöver jag ta? Går det lättare om man smular sönder dem och dricker?
Jag kommer stänga in mig själv en vecka i lägenheten och bunkrar upp med allt rejält. Spyr jag eller bara däckar så fortsätter jag bara.
Lider av sömnapne också så ett andningsuppehåll i sömnen kanske funkar.
Varför ska du ha flera kartor postafen ??? räcker ju med en för illamående...
helt meningslöst att äta mängder, du lär spy ist för mängden av piller i magen eller alkoholen...
blir alldeles för mycket på samma gång, kroppen kommer säkert reagera och göra att du spyr i timmar ändå. Lite svårt att däcka då, du lär åxå inte vilja kvävas av spyor det kommer kännas som att drunkna vilket man automatiskt kämpar emot.
Du lär spy upp det mesta innan du ens är i närheten att dö.
Speciellt illamående blir du av oxyn troligen blandat med annat.
oxyn är depot så de måste krossas för absolut effekt.
Bara 80-100mg oxy bör vara dödligt med benso och ingen tolerans. lycka till.
Du kommer väl troligen vakna imorrn rejält borta och nerspydd eller på akuten.
Vekar va onödigt mycket preparat. Är inte en överdos heroin eller fentanyl snabbare och säkrare? blandat med mycket ikto och xanor då...
hade ju varit enklare kanske men skjut i dig oxy lösningen ifall du kan då och ta alla piller på samma gång. Fixa ghb ifall du kan. Man vill väl inte misslyckas, antar det mest slutar i mycket hälsoproblem och otrevligheter som magpumpning, naloxon, spy konstant osv...