Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-07, 00:11
Medlem
getbusys avatar
Enklaste måste väl endå vara 5gram heroin IV samt 2000mg oxcy skölj ner oxcy med ett glas whiskey? Varför ska ni krångla med benso och sån skit
Citera
2020-10-07, 00:14
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Jag undrar bara lite frågvis om dödligheten med kombinerade preparat.

Tar lite aplrazolam och Diazepam ibland mot ångest. Det är det enda. Så antar att jag har tolerans på det.

Alkohol förstår jag är bra att ha med. Dricker aldrig så ingen tolerans där. Går det bra med att starköl eller måste det vara vodka?

Sen förstår jag att opiat är ett måste. Det har jag heller aldrig provat. Kan få tag på 80mg Oxycontin. Är det rätt medicin?

Jag tänker mig upplägget så här:
Ett utdraget förlopp.

En hel karta postafen. Ordentligt med postafen. Flera askar.

Börjar dricka alkohol och tar lite alprazolam och Diazepam vartannat.

Kommer antagligen bli väldigt trött och somna.

Men kämpar för att hålla mig vaken. Röker cigaretter hela tiden.

Och slutligen in med lite oxycontin 80mg. Hur många tabletter behöver jag ta? Går det lättare om man smular sönder dem och dricker?

Jag kommer stänga in mig själv en vecka i lägenheten och bunkrar upp med allt rejält. Spyr jag eller bara däckar så fortsätter jag bara.

Lider av sömnapne också så ett andningsuppehåll i sömnen kanske funkar.

Funkar inte alls, för lite
Citera
2020-10-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Enklaste måste väl endå vara 5gram heroin IV samt 2000mg oxcy skölj ner oxcy med ett glas whiskey? Varför ska ni krångla med benso och sån skit
Skulle vilja se nån få i sig 5 gram heroin eller 2000mg oxy i en ven före dom har däckat

Och varför man "krånglar" med benso istället för alkohol blandat med opiater är för att dödligenheten är större med benso, båda är väl iofs störst.
Citera
2020-10-10, 19:41
Medlem
Hur många zolpidem krävs för hitta den perfekta övergången från att kunna tänka tlls att man nästan somnar eller tappar medvetandet. Finns det något symptom på det. Jag har 32st av zolpidem) samt 90st mirtazapin) samt 40st atarax) samt 20st concerta) samt ett antal zolmitriptan) har haft tanken på kraftig överdos av mirtazapinen men sist jag råkade ta en extra tablett av den så fick jag extrem hjärtklappning som kom oväntat och fick en skum känsla i nacken och andningen var inte helt hundra och då var det 90mg av den jag tog.
Så vad tror ni om man kan blanda lite olika av dessa eller räcker zolpidem i större mängd för att bli så seg som möjligt innan nästa fas utan att fega ur
Citera
2020-10-11, 00:06
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Skulle vilja se nån få i sig 5 gram heroin eller 2000mg oxy i en ven före dom har däckat

Och varför man "krånglar" med benso istället för alkohol blandat med opiater är för att dödligenheten är större med benso, båda är väl iofs störst.

Okej men 1g går att smälla i sig och mortla ner 500 mg oxy i en cocktail och svepa går också lägg där till 100mg rohypnol så är de gg.
Citera
2020-10-11, 05:18
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Detta är verkligen inget man dör...
allt utom Xanor är ju typ verkningslösa om man behöver något starkt nog
Dosen xanor är på tog för liten med. Benso är väldigt säkert att överdosera utan att blanda med opiater eller GHB, möjligen extremt höga doser lyrica

30 mg xanor är visserligen rät mycket men tror inte det räcker heller.
för många piller att svälja med. Behöves nog minst 100 mg, sprit, lyrica, GHB, Fentayl, Heroin och gärna rohypnol ist för xanoren...
Det är inte såpass lätt att ta livet av sig. Risken är att man vaknar på sjukhus med slangar och i respirator möjligen och får leva vidare med men för livet...
men dö har jag svårt att tro om du inte är väldigt fysiskt sjuk sedan innan

på tal om Lamptrigin hitta jag detta på wiki

"Tankar på att skada dig själv eller på självmord

Läkemedel mot epilepsi används för att behandla olika tillstånd, inklusive epilepsi och bipolär sjukdom. Personer med bipolär sjukdom kan ibland ha tankar på att skada sig själva eller att begå självmord. Om du har bipolär sjukdom är det mer troligt att du har sådana tankar:

när du påbörjar behandlingen.

om du tidigare haft tankar på att skada dig själv eller på självmord.

om du är under 25 år."

Okej... har dock börjat samla på mig tabletter nu så får hoppas det går om ett tag. Annars får jag välja ett annat sätt!
Citera
2020-10-15, 01:14
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Jag undrar bara lite frågvis om dödligheten med kombinerade preparat.

Tar lite aplrazolam och Diazepam ibland mot ångest. Det är det enda. Så antar att jag har tolerans på det.

Alkohol förstår jag är bra att ha med. Dricker aldrig så ingen tolerans där. Går det bra med att starköl eller måste det vara vodka?

Sen förstår jag att opiat är ett måste. Det har jag heller aldrig provat. Kan få tag på 80mg Oxycontin. Är det rätt medicin?

Jag tänker mig upplägget så här:
Ett utdraget förlopp.

En hel karta postafen. Ordentligt med postafen. Flera askar.

Börjar dricka alkohol och tar lite alprazolam och Diazepam vartannat.

Kommer antagligen bli väldigt trött och somna.

Men kämpar för att hålla mig vaken. Röker cigaretter hela tiden.

Och slutligen in med lite oxycontin 80mg. Hur många tabletter behöver jag ta? Går det lättare om man smular sönder dem och dricker?

Jag kommer stänga in mig själv en vecka i lägenheten och bunkrar upp med allt rejält. Spyr jag eller bara däckar så fortsätter jag bara.

Lider av sömnapne också så ett andningsuppehåll i sömnen kanske funkar.

Varför ska du ha flera kartor postafen ??? räcker ju med en för illamående...
helt meningslöst att äta mängder, du lär spy ist för mängden av piller i magen eller alkoholen...
blir alldeles för mycket på samma gång, kroppen kommer säkert reagera och göra att du spyr i timmar ändå. Lite svårt att däcka då, du lär åxå inte vilja kvävas av spyor det kommer kännas som att drunkna vilket man automatiskt kämpar emot.

Du lär spy upp det mesta innan du ens är i närheten att dö.
Speciellt illamående blir du av oxyn troligen blandat med annat.
oxyn är depot så de måste krossas för absolut effekt.
Bara 80-100mg oxy bör vara dödligt med benso och ingen tolerans. lycka till.

Du kommer väl troligen vakna imorrn rejält borta och nerspydd eller på akuten.
Vekar va onödigt mycket preparat. Är inte en överdos heroin eller fentanyl snabbare och säkrare? blandat med mycket ikto och xanor då...
hade ju varit enklare kanske men skjut i dig oxy lösningen ifall du kan då och ta alla piller på samma gång. Fixa ghb ifall du kan. Man vill väl inte misslyckas, antar det mest slutar i mycket hälsoproblem och otrevligheter som magpumpning, naloxon, spy konstant osv...
Senast redigerad av Bullsquid 2020-10-15 kl. 01:21.
Citera
2020-10-16, 16:51
Medlem
Hur mycket xanor,tramadol,sprit behövs det för att få en säker död? Är 185 cm och väger 90 kg.
Senast redigerad av mentalita1904 2020-10-16 kl. 16:56.
Citera
2020-10-25, 18:47
Medlem
Borde 400 mg metadon och 300 mg oxycontin göra jobbet? Väger 70 kg är 165 cm om det är relevant. Har ingen tolerans. Eller är opiat med alkohol ett säkrare kort? Tack på förhand för seriösa svar.
Citera
2020-10-25, 23:34
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentalita1904
Hur mycket xanor,tramadol,sprit behövs det för att få en säker död? Är 185 cm och väger 90 kg.

Du är med största sannolikhet 16 år med tanke på anv. namn. Överväg inte självmord för det första, jag mådde också dåligt som fan när jag var 16. Idag mår jag hur bra som helst och trivs hur bra som helst med mig själv. För det andra är det en väldigt dåligt och framförallt osäker syntetisk opioid du tänker pröva med. Att få andningsdeppression på Tramadol så krävs ganska så mycket, samt att före du får det lär ju troligtvis krampa då många gör det höga doser Tramadol. Tramadol är inte en riktig opiat från vallmo-blomman utan en syntetisk opioid och beter sig därför inte som de vanliga morfin preparaten som mycket lättare kan ge andningsdeppressioner.

Sök hjälp istället. Ditt liv har knappt börjat. Jag hade säkert också pillrat med sådana här preparat när jag var i din ålder om det fanns tillgång, idag är det så lätt för vem som helst att få tag i vad som helst, men tro mig det är lätt att vara efterklok. Jag sökte hjälp och hade jag inte gjort det hade jag varit död idag. Kom ur mitt destruktiva tablett-missbruk, mitt självförakt, blev förälskad. Nu för tiden mår jag bra, men det som krävdes var kontiunitet, engagemang och tid framförallt. Idag är det viktigaste rutiner, rätt gemenskap och förhålla mig till substansförändrande medel på ett helt annat sätt än förut.

Om nån annan också känner igen er i detta, sök hjälp, våga, det är ni fan skyldiga er själva innan ni gör något annat dumt, och glöm inte att man behöver inte nå absoluta botten INNAN man söker hjälp.
Citera
2020-10-27, 12:15
Medlem
Hostmedicin eller sömntabletter? Vad är bäst?
Citera
2020-11-12, 01:15
Medlem
Kan någon hjälpa mig här? Har tillgång till alkohol, zopiklone och propavane. Är medveten om att detta inte är den bästa cocktailen men det är vad jag har att jobba med.
Vad föreslår ni att jag gör?

Edit: ska tillägga att jag tagit alkohol och zopiklone tidigare (inte i syfte att ta livet av mig) och vid ett tillfälle även propavan. Detta har endast hänt i vid 2-3 tillfällen och återigen har inte syftet varit att ta livet av mig men det jag upplevde då var något jag inte vill uppleva igen, därför sitter jag i en jobbig situation där jag inte vet hur jag ska gå tillväga!?
Senast redigerad av deggen 2020-11-12 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in