Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-01, 11:47
Bannlyst
har fixat 2 askar postafen nu för att slippa spy på oxycontin 600mg , om man ska ta nått lugnande ochså före ?, vad skulle det vara för nått , som går att få på recept från läkare , har zopiklon 7,5 sedan tidigare , men inga mängder av detta

tänkte ta alla postafen och eventuellt nått lugnande 1 timme före

tips önskas
Citera
2020-09-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
har fixat 2 askar postafen nu för att slippa spy på oxycontin 600mg , om man ska ta nått lugnande ochså före ?, vad skulle det vara för nått , som går att få på recept från läkare , har zopiklon 7,5 sedan tidigare , men inga mängder av detta

tänkte ta alla postafen och eventuellt nått lugnande 1 timme före

tips önskas

.....en timme före vad...?
Citera
2020-09-01, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
.....en timme före vad...?

före intaget av andra ämnen
Senast redigerad av skorpionking 2020-09-01 kl. 17:51.
Citera
2020-09-01, 18:00
Medlem
Citat:
före intaget av andra ämnen

...och varför vill ha käka allt det där?
Citera
2020-09-01, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
...och varför vill ha käka allt det där?

vad tror du ? gå inte OT nu , jag frågade efter lugnande , och vad som går att få från sin läkare ?

kan inget om sådant
Citera
2020-09-01, 21:54
Bannlyst
Gör det ont att dö av barbiturater eller somnar man in smärtfritt? Nembutal använder Dignitana i Schweiz. Bra eller dåligt?
Citera
2020-09-01, 22:37
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
stor risk att du spyr och krampar , vaknar upp som grönsak

Inte ens om jag tar alla tabletter i förpackningarna?
Venlafaxin 150 mg o 75 mg, 200 st.
Alprazolam 0,5 mg 60 st, 0,25 200 st.
Lamptrigin 400 mg, 100 st.
Propavan 25 mg. 40 st
Citera
2020-09-06, 21:03
Medlem
Tjena.

Har letat efter ett inlägg jag läste för ett tag sen men hittar det inte.Kanske kan nån i den här tråden komma ihåg att hen skrivit det, vet svaret på mina frågor eller kommer ihåg inlägget.

Min fråga är i vilken ordning och tid man ska ta grejerna. Om jag tex har 70 cl vodka, rätt många xanor, diazepam och Midazolam och Zolpidem samt 800 mg oxy. I vilken tid och ordning ska jag ta grejerna. Har dessutom en halv flaska Theralen.

Jag har lite olika tankar i huvudet när det gäller detta. Att ta all Oxy är självklart och även en hel del benzo och så mycket vodka jag klarar av. Dock vet jag ju ju fler tabletter jag stoppar i mig, desto större risk att spy. Så vad "räcker"?

Skulle tex
800 mg oxy (att bomba)
20 xanor
10 Diazepam
10 Midazola
20 zolpidem

räcka eller borde jag köra fler/färre på någon sort pga av spyrisken? (Jag har, eller kan få tag i,större mängder än vad jag räknar upp här.) Vänta några minuter mellan varje intag av några tabletter i taget (dock inte för långsamt för då lär jag somna innan jag hunnit få i mig allt.

I inlägget jag letat efter skrev någon att man börjar med några diazepam eller xanor för att dämpa ångesten inför försöket.Några rör theralen för att inte må lilla (kan fylla på under hand).Dricka vodkan i den takt man klarar av det, bomba oxen och stoppa i sig tabletterna efter det.

Sen skulle jag kunna tänka mig att snorta lite oxy också bara för att jag tycker det är rätt najs.

Jag har massa andra mediciner också men det känns onödigt att blanda in saker som Venlafaxin, Baklofen, mirtazapin osv osv. Just på grund av spyrisken.

Bor ensam så risken att någon skulle hitta mig inom 14-24 timmar är väldigt,väldig liten dessutom.

Har skrivit om det här innan, att jag inte bestämt mig men rekar läget så den dagen jag tar ett sådant beslut så vill jag göra allt så rätt som möjligt för att lyckas.
Citera
2020-09-08, 00:44
Medlem
alorazolam+alkohol vad mer kan behövas? hur mycket av dessa två annars? väger 100kg
Citera
2020-10-03, 21:24
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Inte ens om jag tar alla tabletter i förpackningarna?
Venlafaxin 150 mg o 75 mg, 200 st.
Alprazolam 0,5 mg 60 st, 0,25 200 st.
Lamptrigin 400 mg, 100 st.
Propavan 25 mg. 40 st

Detta är verkligen inget man dör...
allt utom Xanor är ju typ verkningslösa om man behöver något starkt nog
Dosen xanor är på tog för liten med. Benso är väldigt säkert att överdosera utan att blanda med opiater eller GHB, möjligen extremt höga doser lyrica

30 mg xanor är visserligen rät mycket men tror inte det räcker heller.
för många piller att svälja med. Behöves nog minst 100 mg, sprit, lyrica, GHB, Fentayl, Heroin och gärna rohypnol ist för xanoren...
Det är inte såpass lätt att ta livet av sig. Risken är att man vaknar på sjukhus med slangar och i respirator möjligen och får leva vidare med men för livet...
men dö har jag svårt att tro om du inte är väldigt fysiskt sjuk sedan innan

på tal om Lamptrigin hitta jag detta på wiki

"Tankar på att skada dig själv eller på självmord

Läkemedel mot epilepsi används för att behandla olika tillstånd, inklusive epilepsi och bipolär sjukdom. Personer med bipolär sjukdom kan ibland ha tankar på att skada sig själva eller att begå självmord. Om du har bipolär sjukdom är det mer troligt att du har sådana tankar:

när du påbörjar behandlingen.

om du tidigare haft tankar på att skada dig själv eller på självmord.

om du är under 25 år."
Senast redigerad av Bullsquid 2020-10-03 kl. 21:30.
Citera
2020-10-03, 21:33
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
alorazolam+alkohol vad mer kan behövas? hur mycket av dessa två annars? väger 100kg

Nästan omöjligt att dö av bara detta ifall du inte är speciellt känslig, spec om du väger 100 kg så finns det nog bara en minimal chans att man skulle dö. Hur mycket är "mycket" ?
Citera
2020-10-07, 00:07
Medlem
Jag undrar bara lite frågvis om dödligheten med kombinerade preparat.

Tar lite aplrazolam och Diazepam ibland mot ångest. Det är det enda. Så antar att jag har tolerans på det.

Alkohol förstår jag är bra att ha med. Dricker aldrig så ingen tolerans där. Går det bra med att starköl eller måste det vara vodka?

Sen förstår jag att opiat är ett måste. Det har jag heller aldrig provat. Kan få tag på 80mg Oxycontin. Är det rätt medicin?

Jag tänker mig upplägget så här:
Ett utdraget förlopp.

En hel karta postafen. Ordentligt med postafen. Flera askar.

Börjar dricka alkohol och tar lite alprazolam och Diazepam vartannat.

Kommer antagligen bli väldigt trött och somna.

Men kämpar för att hålla mig vaken. Röker cigaretter hela tiden.

Och slutligen in med lite oxycontin 80mg. Hur många tabletter behöver jag ta? Går det lättare om man smular sönder dem och dricker?

Jag kommer stänga in mig själv en vecka i lägenheten och bunkrar upp med allt rejält. Spyr jag eller bara däckar så fortsätter jag bara.

Lider av sömnapne också så ett andningsuppehåll i sömnen kanske funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in