2019-11-20, 11:09
Medlem
Jag har huntington sjukdom. Min mamma och bror har redan dött och det var plågsamt.
Hur ska jag gå till väga för att slippa samma öde?
Citera
2019-11-22, 15:51
Bannlyst
Vad finns det för gift o ta livet av sig på? jag vet cyanid men svårt o tag i det
Citera
2019-11-28, 07:17
Medlem
Bullsquids avatar
Seriöst , inget av det där kommer funka
prova isåfall en enorm dos fentanyl, GHB, sprit, benso i mängder och kanske kurt cobain style med hagelgevär genom hjärnan.
Då borde man inte misslyckas!
Citera
2019-11-28, 18:58
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Vad finns det för gift o ta livet av sig på? jag vet cyanid men svårt o tag i det
Nembutal
"Known as the “peaceful pill”, barbiturate Nembutal is promoted by the euthanasia movement as the best and most peaceful way to end your life.

Men då Kina dominerar marknaden av Nembutal, så är de ju inte direkt att lita på, med tanle på den fentanyl som kommer därifrån, som har lett till flera överdoser och har orsakat många tragiska oavsiktliga dödsfall. Men även om man väljer fentanyl, blandar med benso, alkohol, etc, i avsikt att ta sitt liv, så är det INTE 100% säkert att man dör.

Det jag läst om dödliga doser av cyanid, så verkar de vara ganska plågsamma. Jag menar en eller några minuter måste kännas som en evighet. Om man nu inte har någon i sin närhet som kan ge en morfin så man somnar före intaget av cyanid... Jag vet inte, har bara läst om det.
Senast redigerad av Doleo 2019-11-28 kl. 19:08. Anledning: Edit
Citera
2019-11-28, 20:43
Medlem
Hur mycket xanor och metadon behövs för en garanterad död? Vill inte ha något "detta BÖR räcka" svar, utan det ska vara 100% att jag inte vaknar upp.
Och hur går jag tillväga? Trycker i mig mina piller och går och lägger mig? Sprit?

Behövs något mer? t.ex. något så man inte spyr upp mina piller?
Inga gissningar tack, har verkligen ingen lust att vakna upp efteråt.

Väger 70kg~
Tack.
Citera
2019-11-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xns
Hur mycket xanor och metadon behövs för en garanterad död? Vill inte ha något "detta BÖR räcka" svar, utan det ska vara 100% att jag inte vaknar upp.
Och hur går jag tillväga? Trycker i mig mina piller och går och lägger mig? Sprit?

Behövs något mer? t.ex. något så man inte spyr upp mina piller?
Inga gissningar tack, har verkligen ingen lust att vakna upp efteråt.

Väger 70kg~
Tack.

Ingen som har koll på detta?
Citera
2019-11-30, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xns
Ingen som har koll på detta?
Från FASS om metadon:

Letal dos för vuxna (utan tillvänjning) anges till 50-100 mg.

För att förhindra kräkning verkar det bästa vara att kombinera en dopaminhämmare med en serotoninhämmare.
Citera
2019-11-30, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsad
Från FASS om metadon:

Letal dos för vuxna (utan tillvänjning) anges till 50-100 mg.

För att förhindra kräkning verkar det bästa vara att kombinera en dopaminhämmare med en serotoninhämmare.

Tack för hjälpen. Då ska man ju inte kunna vakna upp efter 200 mg, hoppas jag.
Fint, då vet man hur man ska gå tillväga när den dagen är här.
Citera
2019-12-07, 15:06
Medlem
Saplags avatar
Har läst på lite. Skulle 15ml GBL, 30-40mg valium och en flaska vin vara en bra kombination? Har aldrig druckit GBL eller GHB förut. Ska man blanda ut det med vatten, saft? Och hur mycket behöver man blanda ut det?

Har ingen tolerans för någon av drogerna.
Citera
2019-12-12, 11:49
Medlem
makduis avatar
Har 100 st lergigan 25mg. Hur stor är risken att vakna upp om jag tar alla på fastande mage? Kan man kräkas upp pillerklumpen även på fastande mage?

Läste att man kan få tardive dyskonisia vilket man inte vill vakna upp med.

Verkar som att det säkraste kortet är att ta en sån skyhög dos av diverse substanser att man går säkert till Frids, t. Ex 600ml metadon utan tillvänjning... Hur står 100 lergigan upp mot det.
Senast redigerad av makdui 2019-12-12 kl. 11:55.
Citera
2019-12-14, 14:39
Medlem
Hur mycket zolpidem tillsammans med alkohol måste man ta för att "somna"? Behöver man lägga till något ytterligare?
Citera
2019-12-14, 16:39
Medlem
blue-rats avatar
Kan man verkligen dö av Zopiklon?

På FASS: 187 mg samt alkohol till vuxna gav allvarlig intoxikation

Förr skrev de vad man dog av, verkar inte så eller är det bara att man inte dör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in