2009-09-13, 11:19
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeRock
Satt och kikade igenom lite i tråden och läste om snubben delgiven som tog självmord med en streamande webbkamera. Även om det här var över ett år sedan så såg jag att han senast var inloggad 2008-09-22 och självmordsförsöket var 2008-04-28. Antingen har någon familjemedlem startat upp datorn och gått in på FB, eller så var det hela bara en bluff, eftersom han inte skrev något om att han misslyckades.

De flesta självmord sker "i tysthet" dvs personerna berättar sällan att de ska ta livet av sig. Är nästan alltid ett säkert kort att de som skriver på nätet att de ska ta livet av sig, faktiskt inte ska det.
Citera
2009-09-13, 18:38
Bannlyst
Ett tips är att bara bita ihop och forsätta jobba och tjäna pengar i typ ett år, om förhållandena inte har ändrat dig så har du väl minst 50 000 SEK (och sen tar du ett lån på en halv miljon), sen kan du ta ditt liv på vilket sätt du vill.

Åk och hyr ett privatplan och hoppa ur? Även om du inte har kontakter så kommer du garanterat hitta diverse droger/vapen med de lovorna.
Eller varför inte ge pengarna till någon nigger i USA och be honom skjuta dig? På så vis så kommer inte folk tro att det är självmord.

Ummumm, själv så skulle jag nog åkt till USA, skaffat mig ett hagelgevär, ställt mig på någon bro över vattnet eller på taket på någon skyskrapa och bara blåst av

Den senast nämnda skulle vara lite taskigt mot folket under dig, men jävligt komiskt på ett sätt haha
Citera
2009-09-13, 21:55
Bannlyst
tror det börjar med att man snackar om det öppet för att senare bli tystare om det och till slut kanske göra det, tycker man ska ta "alla" självmordskandidater på allvar.
Citera
2009-09-17, 23:18
Medlem
Tänkte få tag på heroin i gbg, har dock aldrig tidigare brukat heroin. Jag har iaf läst att det bästa sättet om man vill begå självmord vore att injicera det. Det verkar dock mycket komplicerat. Vad finns det för andra sätt att få i sig heroinet?
Citera
2009-09-17, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -NN-
Tänkte få tag på heroin i gbg, har dock aldrig tidigare brukat heroin. Jag har iaf läst att det bästa sättet om man vill begå självmord vore att injicera det. Det verkar dock mycket komplicerat. Vad finns det för andra sätt att få i sig heroinet?

Röka, snorta. men att skjuta heroin är nog inte så komplicerat, bara skaffa spruta och läsa på lite.
Citera
2009-09-17, 23:28
Medlem
Citat:

Ska du logga ut så har du nog råd att köpa 3-4 g heroin och om du käkar det dör du. Men testa äta en 0.2a heroin först och se om du inte kan hitta någon mening med livet. Hellre heroinmissbrukare än död?
Citera
2009-09-17, 23:31
Bannlyst
Citat:

Du börjar med och söka här på flashback. Fan att missbrukare ska va så lata.

Hoppa framför tåg verkar naaajs om man ändå ligger på emo nivå.
Citera
2009-09-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canapa
Ska du logga ut så har du nog råd att köpa 3-4 g heroin och om du käkar det dör du. Men testa äta en 0.2a heroin först och se om du inte kan hitta någon mening med livet. Hellre heroinmissbrukare än död?

Äta, typ snorta då antar jag? 4g ska jag nog kunna hitta. Men hur är det med brunt resp. vitt? Har hört att det finns väldigt lite vitt i gbg-trakten, men att det vita är mycket renare.

Skall tilläggas att jag är ca 167cm och väger ca 50kg så det kanske går med det där bruna ändå.

EDIT: Har läst lite om heroin nu, men det verkar inte vara det bästa sättet (iaf för mig) eftersom gatuheroinet är så pass orent. De blir ganska svårt att överdosera då. Jag har dock kollat på en annan opiat: metadon. Det är i tablettform. Frågan är om det går att få tag i gbg relativt lätt?
Senast redigerad av -NN- 2009-09-18 kl. 00:37.
Citera
2009-09-18, 00:53
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Äta, typ snorta då antar jag? 4g ska jag nog kunna hitta. Men hur är det med brunt resp. vitt? Har hört att det finns väldigt lite vitt i gbg-trakten, men att det vita är mycket renare.

Skall tilläggas att jag är ca 167cm och väger ca 50kg så det kanske går med det där bruna ändå.

EDIT: Har läst lite om heroin nu, men det verkar inte vara det bästa sättet (iaf för mig) eftersom gatuheroinet är så pass orent. De blir ganska svårt att överdosera då. Jag har dock kollat på en annan opiat: metadon. Det är i tablettform. Frågan är om det går att få tag i gbg relativt lätt?

GHB kör väll alla på i götet ? varje år är det en hel drös av ungdomar som trillar av pin pga ghb?
Citera
2009-09-18, 00:59
Medlem
Jag går i tankarna på att, hur ska jag säga det, ta sista natbussen hem. Någon typ av överdos känns som det smidigaste valet, då jag dels är höjdrädd och dels inte har någon lust att varken vara vid medvetande när jag dör eller kvävas till döds (frågan om att någon har tidigare erfarenheter från detta skulle kännas relativt banal).

Jag söker med andra ord en drog/medicin som uppfyller följande kriterier:
  • gör mig medvetslös lagom smärtfritt
  • gör att man slipper vakna upp igen
  • lämnar ett vackert lik (med andra ord, inte stöts bort från kroppen genom vomering)
  • gör att man slipper vakna upp som ett kolli om något inte skulle gå enligt planerna

Vilken väg är rätt att gå: smärtstillande, lugnande, sömntabletter?
Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få.
Citera
2009-09-18, 01:39
Medlem
Citat:

Jag menar äta. Fast då har jag ingen koll på hur kvalitén är på gatan. Men dör du inte av toxiciteten dör du förmodligen av dina egna spyor.

Men jag tror inte du kan bestämma dig för att du inte vill leva om du inte provat en rekreationell dos heroin. Fattar inte folk som testar kokain+heroin innan de bestämmer sig för att det inte finns något mer i livet de vill ha.
Citera
2009-09-18, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
GHB kör väll alla på i götet ? varje år är det en hel drös av ungdomar som trillar av pin pga ghb?
P.ga alkohol, var det väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in