2024-05-20, 07:54
Medlem
Silverglitters avatar
Då och då läser man om svårt sjuka som dricker en dryck som ger en säker död. Senast läste jag om en ALS sjuk som skaffade detta. Det ger en säker dödlig utgång utan att man kräks. Någon som vet vad de här dryckerna innehåller?
Citera
2024-05-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Då och då läser man om svårt sjuka som dricker en dryck som ger en säker död. Senast läste jag om en ALS sjuk som skaffade detta. Det ger en säker dödlig utgång utan att man kräks. Någon som vet vad de här dryckerna innehåller?

Nån benzo med propofol och rocuronium exempelvis. Med andra ord inget du kommer få tag på. Vill man somna in fridfullt är det inte så svårt.
Citera
2024-05-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Kvinna, 35 år, ful som stryk.
Eps, depression och ångest syndrom. Väntar på sista knuffen för avslut. Fattat dåliga beslut i livet och vill avsluta livet för att slippa framtida problem som komma skall. Samlat på mig 4 g inderal. Att svälja alla kan bli svårt. Krossa och blanda i yoghurt? Läst att dödlighet skett vid 2 g så 4 borde räcka? Plågsam död förväntar jag mig i princip. Är även rädd för vad som sker efter döden.

Tips?

Väntar som sagt på sista knuffen, har ändå rädsla för döden men den försvinner vid panikattack.

Barnsliga inlägg undanbedes.

Hur gick det sen?
Citera
2024-05-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Nån benzo med propofol och rocuronium exempelvis. Med andra ord inget du kommer få tag på. Vill man somna in fridfullt är det inte så svårt.

Hur gör man?
Citera
2024-05-20, 12:32
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Nu har ju inte alla tillgång till det;
Men jag skulle samla ihop 3-4 sub/suboxone och ta dom sugligualt.
Ett sjua vodka på minst 37-38% alkohol
Ett flertal kartor Ksalol och gärna Rivotril.

Sen inta allt och somna.
Citera
2024-05-20, 13:24
Medlem
Citat:
Har du viljan är det lätt information att hitta

Verkar inte så.

Önskemål är att det ska gå så smärtfritt som möjligt och inte vara alltför svårt att ordna.

Har flera hundra k att spendera
Citera
2024-05-20, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Nu har ju inte alla tillgång till det;
Men jag skulle samla ihop 3-4 sub/suboxone och ta dom sugligualt.
Ett sjua vodka på minst 37-38% alkohol
Ett flertal kartor Ksalol och gärna Rivotril.

Sen inta allt och somna.

Jag dricker inte alkohol så jag hade fått svårt att få ner alkoholen
Citera
2024-05-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Hur gick det sen?

Låg på mava några nätter. Strök nästan med men hade oturen att bli hittad. Psykiatrin har stenkoll på mig nu. Är numera hundvakt så har fått en liten push att orka då den lille ger mig lite glädje.
Citera
2024-05-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Låg på mava några nätter. Strök nästan med men hade oturen att bli hittad. Psykiatrin har stenkoll på mig nu. Är numera hundvakt så har fått en liten push att orka då den lille ger mig lite glädje.

Det var som fan

Vad betyder mava?

Jag kanske kommer gå samma väg till mötes om mina problem inte löser sig...

Funderar rensa upp i gängmiljöerna annars...
Citera
2024-05-20, 16:15
Medlem
Citat:
Verkar inte så.

Önskemål är att det ska gå så smärtfritt som möjligt och inte vara alltför svårt att ordna.

Har flera hundra k att spendera

Du har redan blivit pushad i rätt riktning tar du inte fram svare härifrån är det svårt att ta dig seriöst
Citera
2024-05-20, 16:31
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:

Men då blir följdfrågan hur just de här personerna som är svårt sjuka kan få tag på detta? Någon de känner inom sjukvården som smugglar ut det eller vad? Läste på SVT nyheter idag om en man som inte orkade vänta någon/några veckor till på sin plågsamma död (ALS) Två kvinnor kom hem till honom med en dödlig dryck. Han ville inte vänta för länge för då var risken stor att han inte skulle orka hälla i sig drycken på egen hand.
Citera
2024-05-20, 16:44
Medlem
Citat:
Det var som fan

Vad betyder mava?

Jag kanske kommer gå samma väg till mötes om mina problem inte löser sig...

Funderar rensa upp i gängmiljöerna annars...

Mava är medicinska akutavdelnigen.

Skriv privat om du vill ventilera. Jag finns här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in