Då och då läser man om svårt sjuka som dricker en dryck som ger en säker död. Senast läste jag om en ALS sjuk som skaffade detta. Det ger en säker dödlig utgång utan att man kräks. Någon som vet vad de här dryckerna innehåller?
Då och då läser man om svårt sjuka som dricker en dryck som ger en säker död. Senast läste jag om en ALS sjuk som skaffade detta. Det ger en säker dödlig utgång utan att man kräks. Någon som vet vad de här dryckerna innehåller?
Nån benzo med propofol och rocuronium exempelvis. Med andra ord inget du kommer få tag på. Vill man somna in fridfullt är det inte så svårt.
Kvinna, 35 år, ful som stryk.
Eps, depression och ångest syndrom. Väntar på sista knuffen för avslut. Fattat dåliga beslut i livet och vill avsluta livet för att slippa framtida problem som komma skall. Samlat på mig 4 g inderal. Att svälja alla kan bli svårt. Krossa och blanda i yoghurt? Läst att dödlighet skett vid 2 g så 4 borde räcka? Plågsam död förväntar jag mig i princip. Är även rädd för vad som sker efter döden.
Tips?
Väntar som sagt på sista knuffen, har ändå rädsla för döden men den försvinner vid panikattack.
Nu har ju inte alla tillgång till det;
Men jag skulle samla ihop 3-4 sub/suboxone och ta dom sugligualt.
Ett sjua vodka på minst 37-38% alkohol
Ett flertal kartor Ksalol och gärna Rivotril.
Nu har ju inte alla tillgång till det;
Men jag skulle samla ihop 3-4 sub/suboxone och ta dom sugligualt.
Ett sjua vodka på minst 37-38% alkohol
Ett flertal kartor Ksalol och gärna Rivotril.
Sen inta allt och somna.
Jag dricker inte alkohol så jag hade fått svårt att få ner alkoholen
Låg på mava några nätter. Strök nästan med men hade oturen att bli hittad. Psykiatrin har stenkoll på mig nu. Är numera hundvakt så har fått en liten push att orka då den lille ger mig lite glädje.
Låg på mava några nätter. Strök nästan med men hade oturen att bli hittad. Psykiatrin har stenkoll på mig nu. Är numera hundvakt så har fått en liten push att orka då den lille ger mig lite glädje.
Det var som fan
Vad betyder mava?
Jag kanske kommer gå samma väg till mötes om mina problem inte löser sig...
Nån benzo med propofol och rocuronium exempelvis. Med andra ord inget du kommer få tag på. Vill man somna in fridfullt är det inte så svårt.
Men då blir följdfrågan hur just de här personerna som är svårt sjuka kan få tag på detta? Någon de känner inom sjukvården som smugglar ut det eller vad? Läste på SVT nyheter idag om en man som inte orkade vänta någon/några veckor till på sin plågsamma död (ALS) Två kvinnor kom hem till honom med en dödlig dryck. Han ville inte vänta för länge för då var risken stor att han inte skulle orka hälla i sig drycken på egen hand.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!