2010-04-13, 23:21
Medlem
Apspektakels avatar
Drar henne i håret och springer fnissandes därifrån.
Citera
2010-04-13, 23:22
Medlem
jooniss avatar
jag blir lätt lite nervös, tänker fan också hon skulle nog inte vilja ha mig. och så var det slut.....
Citera
2010-04-13, 23:26
Medlem
Jonas-Dahlgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memphissen
Som rubriken lyder; hur beter ni er mot en tjej ni verkligen gillar?
Personligen anser jag att det är omöjligt att avgöra, har alltid fel.
Nu snackar vi småsaker som tjejen kanske inte märker.

Beror på om man är tillsammans med personen man är kär i eller inte. Jag kunde säga riktigt pinsamma/korkade saker till tjejen jag var kär i (men inte tillsammans med). Vi var ganska bekanta och brukade hälsa då o då.

Kommer ihåg en gång då hon stod i matkön, jag gick förbi henne, hälsade och frågade om hon skulle köpa mat Hon ba "äh hahaha, jag står i kö you seee..."
Citera
2010-04-13, 23:27
Medlem
älskar denna tråden... mera snälla pojkar sånt här kan göra en flicka glad mitt i den mörka.... våren?
Citera
2010-04-14, 00:03
Medlem
vanligtvis brukar jag köra på och försöka skylta mina bästa sidor. Handlar det om en tjej man ser varje dag, alltså en tjej i klassen/arbetsplatsen, förändras fan allt en rätt vanlig reaktion hos killar är då att till varje pris inte låta henne få nys om detta :s
Hur är det med er damer då?
Citera
2010-04-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarenJan
vanligtvis brukar jag köra på och försöka skylta mina bästa sidor. Handlar det om en tjej man ser varje dag, alltså en tjej i klassen/arbetsplatsen, förändras fan allt en rätt vanlig reaktion hos killar är då att till varje pris inte låta henne få nys om detta :s
Hur är det med er damer då?
vet inte om jag går Offtopic nu

men personligen brukar jag berömma, så han känner sig störst bäst och vackrast....

har man möjlighet att massera och suga
även typ fixa fötter och händer lite thaistyle lixom

men de e ju förståss om de e nån man träffar.. annars brukar ja få försöka hålla tillbaka mina infall och lustar hiih
Citera
2010-04-14, 00:50
Medlem
jag ler fånigt och säger konstiga saker.
Citera
2010-04-14, 00:59
Medlem
mackz0rs avatar
Jag blir inte kär, jag äter popcorn.
Citera
2010-04-14, 03:20
Medlem
mauross avatar
av någon korkad anledning så försöker jag låtsas som ingenting och vara totalt ointresserad
Citera
2010-04-14, 03:49
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackz0r
Jag blir inte kär, jag äter popcorn.

Jag blir nervös innan jag träffar honom, väldigt gosig (om jag fått positiv respons på det av killen förstås) kan kura ihop mig som en liten katt mot honom. SMS:ar mycket osv.
Är dock dålig på att ta nya initiativ till att börja pilla på varandra eller ha sex då jag är lite blyg

Är tjej förresten så mitt inlägg kanske var helt Off Topic nu.
Citera
2010-04-14, 03:59
Medlem
Jag försöker dölja det så gott det går. Jag minns hur pinsamma de där gångerna i skolan var, då man råkat röja sig och ”hon i parallellklassen” fick reda på allt .

I förhållanden blir jag lätt lite väl på, gullandes och kanske till och med en aning tofflig , Jag är medveten om att det inte uppskattas av alla men det är ju svårt att låta bli när man har att göra med en tjusig flicka som man tycker om.

Edit: saker som inte märks (eller ja…), Jag kan bli otroligt nervös men annars har jag svårt att förnimma något.
Senast redigerad av finemangsministern 2010-04-14 kl. 04:02.
Citera
2010-04-14, 03:59
Medlem
Malkos avatar
Jag har inget direkt behov av att dra efter vi har haft sex. Dagens sanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in