Swedbank kräver sedan 20100408 att kort man handlar med på nätet är Verified by Visa / MasterCard SecureCode.
Detta fuckade självklart upp mina räkningar som jag automatiskt har betalat via PayPal i över ett år utan problem. Tog ett tag av felsökande innan det slog mig vad som var fel.
Jag har nu aktiverat Verified by Visa på Swedbank och det man gör är att ange en fråga och ett svar som sedan internetsidan du handlar på visar och du får svara på.
Jag har tagit bort och lagt till mitt VISA-kort på PayPal igen men får aldrig upp min personliga fråga. Kortet ser ändå OK ut i PayPal, men det går fortfarande inte dra pengar.
Har kontaktat PayPal's support, men tänkte om det fanns någon svensk här på FB med samma problem som kan hjälpa till med en lösning eller bekräftelse på att inte går att använda PayPal längre?
Jag tror jag har samma problem som ts anger i trådstarten, får se om Paypal svarar på mitt meddelande (vet inte om det kom fram). Jobbigt när det strular..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!