Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-20, 20:09
  #121
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggefisk
Har ungefär liknande ritualer för mig. Tar inte i ett ända dugg på muggen

Skulle jag komma emot något på toan skulle jag få fnatt och psykbryt. Och den risken är ännu större nu efter att ha läst hur snuskigt en del beter sig på toaletter.
Citera
2009-03-20, 20:09
  #122
Medlem
knekt sparvs avatar
Jag undviker in i det längsta att besöka offentliga toaletter, men om jag måste göra nummer två söker jag upp en.
Väl där lägger jag kopiösa mängder toapapper på ringen och försöker att inte ta i för mycket utan papper. Sedan går man runt och känner sig lite halväcklig. Men du, TS, är riktigt äcklig.
Citera
2009-03-20, 20:11
  #123
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
1. Öppna dörren med hjälp av skon.
2. Ta en pappershandduk och ha som skydd när du låster dörren.
3. Öppna toalocket med skon.
3b. Ser det allt för jävligt ut, vänd om och prova nästa bås. Om bås saknas, leta efter ny offentlig toa. Börja därefter om på punkt ett.
4. Pissa.
5. Använd pappershandduken som skydd när du spolar och vrider om vattenkranen.
6. Kolla så att tvålen ser okej och opissad ut.
7. Tvätta händerna noga.
8. Ta en ny pappershandduk, torka händerna, använd den som skydd när du stänger av vattnet och öppnar dörren.
9. Avlägsna dig fort och ta några djupa andetag frisk luft.
10. Le åt tanken att du inte är en kvinna och således bara behöver sätta arslet mot en toastol en femtedel så mycket.
Citera
2009-03-20, 20:15
  #124
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
6. Kolla så att tvålen ser okej och opissad ut.

Men va sjutton, kissar killar på dem med? F-n vad äckligt.
Citera
2009-03-20, 20:25
  #125
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
När jag ska spola trycker jag aldrig direkt på knappen, utan tar i spolknappen med papper.

där känner jag igen mej, Alltid papper på knappen
Citera
2009-03-20, 20:27
  #126
Medlem
noremlacs avatar
Finns det inget bås, så undviker jag offentliga toaletter. Oavsett om jag ska skita eller pissa. Då föredrar jag busken/skogen.
Citera
2009-03-20, 20:46
  #127
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Men va sjutton, kissar killar på dem med? F-n vad äckligt.
Skulle inte förvåna mig om någon störd jävel pissar i den flytande tvålen om han kan, eller om det är lös flaska med pumptvål låter den ta en blixtvisit i tvåan.
Därför använder jag bara tvål om tvålautomaten är av en typ som är låsbar eller en icke påfyllbar variant. Varför ta risker.


Exempel.

Nej nej:
http://www.gipeco.se/Archive/Images/...valautomat.jpg

Kanske: http://1.bp.blogspot.com/_XhxcTbs5ja...vålautomat.jpg

Om låst så ja: http://www.katrin.com/portal/svenska...&productId=377
Citera
2009-03-20, 20:50
  #128
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Men va sjutton, kissar killar på dem med? F-n vad äckligt.


Killar pissar på allt inne på toaletten.
Citera
2009-03-20, 20:51
  #129
Medlem
Pranchas avatar
Oj, vad många det var som höll på med papper och sånt.

Jag brukar helt sonika gå in, dra fram kuken och pissa. Sen spolar jag och tvättar händerna och lämnar lokalen. Allt utan att sanera/använda skyddshandskar. Lite skit rensar magen!
Citera
2009-03-20, 20:52
  #130
Avstängd
Infaust90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggefisk
Du är ju feminist, så jag hade inte förväntat mig något annat från dig.
HAHAHA!

Ja, det händer att jag urinerar i handfatet, det är ju inte så att folk skall bada i porslinsskålen ändå.

Citat:
Men va sjutton, kissar killar på dem med? F-n vad äckligt.
Det skulle inte förvåna mig om vissa gör så.
__________________
Senast redigerad av Infaust90 2009-03-20 kl. 20:55.
Citera
2009-03-20, 21:10
  #131
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Killar pissar på allt inne på toaletten.

Jag ska aldrig mer kissa på publika toaletter. Jag köper hellre en petflaska och kör upp i muffen och kissar i. Shit, vad äckliga ni är som kissar på allt
Citera
2009-03-20, 21:15
  #132
Medlem
Calle.s avatar
Om locket är nere så tar jag en bit papper i handen, och lyfter sedan upp det. Tar en ny pappersbit i handen när jag ska spola. Efter att jag har tvättat häderna så tar jag en ny pappersbit och släcker lampan och öppnar sedan dörren med den. Pappersbiten slänger jag sedan.

De få gångerna jag har varit tvungen att skita på offentliga toaletter (jag håller mig hellre majoriteten av alla gånger), så lägger jag en massa papper runt om på sitsen och i toan. Efter att jag torkat mig så uppprepas samma procedur som när jag har urinerat färdigt.

Jag skulle aldrig få för mig att pilla på knappar och annat vidrigt där inne. Speciellt inte med tanke på hur äckliga vissa personer kan vara när dom använder offentliga toaletter.

Edit: Såg nu att jag inte var ensam om att göra såhär. Tack och lov för det.
__________________
Senast redigerad av Calle. 2009-03-20 kl. 21:20.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback