2010-04-12, 17:36
Medlem
Troligtvis helt fel forum men jag chansar.

Ska ha en lektion om några veckor och de hjälpmedel jag har är en whiteboard och overhead. Sprungit runt lite i claes ohlsonbutiker och sådär, men inte hittat något overheadpapper. Så, jag undrar om det funkar bra att köra med vanligt papper på en overhead, eller kommer ingenting synas? Kommer vara relativt korta punkter.
Citera
2010-04-12, 17:42
Medlem
Vanligt papper på overheaden kommer inte fungera. Finns speciell plastfilm i A4 format som du kan köra i laserskrivaren eller i kopiatorn. Går iofs att skriva med tuschpennor på plastfilmen också.
Citera
2010-04-12, 17:43
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70x7
Troligtvis helt fel forum men jag chansar.

Ska ha en lektion om några veckor och de hjälpmedel jag har är en whiteboard och overhead. Sprungit runt lite i claes ohlsonbutiker och sådär, men inte hittat något overheadpapper. Så, jag undrar om det funkar bra att köra med vanligt papper på en overhead, eller kommer ingenting synas? Kommer vara relativt korta punkter.

Tror inte det blir så skarpt med vanligt papper, bli nog istället väldigt suddigt...
Tips: Fråga skolan du ska jobba på om du kan få overheadpapper av dem. Eftersom de använder overhead så lär de även ha tillbehör som pennor och papper.
Citera
2010-04-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwarf98
Vanligt papper på overheaden kommer inte fungera. Finns speciell plastfilm i A4 format som du kan köra i laserskrivaren eller i kopiatorn. Går iofs att skriva med tuschpennor på plastfilmen också.

Uuuuh, fan då. Har inte kunnat hitta några sådana papper för skrivare bara, något förslag på vart de kan finnas? Inte hittat något på Claes Ohlsons.
Citera
2010-04-12, 18:04
Medlem
Skorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70x7
Uuuuh, fan då. Har inte kunnat hitta några sådana papper för skrivare bara, något förslag på vart de kan finnas? Inte hittat något på Claes Ohlsons.

Johodå, har själv köpt på Clas Ohlson. http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=135137347
Citera
2010-04-20, 09:16
Medlem
Annars kan du alltid ringa t.ex. Xerox Extra och beställa det... finns på telefon 08-795 16 20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in