Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-11, 15:13
  #1
Medlem
Enligt rykten i Kortedala sa ska denna snubbe vara samma person som imiterade Dhano pa Youtube.

http://gt.expressen.se/nyheter/1.194...benen-avslagna

Nan som har mer info????

Parodi Videon e bortagen fran YT, samt att efterlysningen o beloningen e removad fran rapport24

Tankte posta i OG traden, men har ju inte behorighet
2010-04-11, 15:22
  #2
Medlem
aceblacks avatar
Hoppas verkligen inte att ryktena stämmer, är ju hemskt i så fall. Är det sant ska jag fan själv göra en parodi video av Danho och be alla jag känner att göra detsamma!
2010-04-11, 15:38
  #3
Medlem
Ingen som har sparat filmen eller vet med vilket konto filmen blev upplagd genom?
2010-04-11, 18:34
  #4
Medlem
smokeymcpots avatar
Haha fan va patetiskt!
2010-04-11, 18:37
  #5
Medlem
skjutsnutens avatar
Vafan detta är ju hur patetiskt som helst om det stämmer. är det verkligen ingen som har sparat parodin?

Den måste ju fram ju, fan att jag missat att se den.
2010-04-11, 18:41
  #6
Medlem
Gabriel Knights avatar
Nu är jag inte insatt i händelserna som verkar ha föregått misshandeln men rent generellt bör man hålla sig undan buset så mycket som möjligt annars råkar man illa ut oavsett om man är skyldig dem något eller bara råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt. Såna där gubbar är farliga och har tyvärr inte några spärrar som vanligt folk
2010-04-11, 19:37
  #7
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu är jag inte insatt i händelserna som verkar ha föregått misshandeln men rent generellt bör man hålla sig undan buset så mycket som möjligt annars råkar man illa ut oavsett om man är skyldig dem något eller bara råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt. Såna där gubbar är farliga och har tyvärr inte några spärrar som vanligt folk

Stämmer det så är det ju en klar markering av Dano, han är alltså fortfarande att räkna med. Undrar vad som väntar somaliern som sitter häktad för mordet på Nancy Tavsan. Hon kom ju från samma ort som Dano i Turkiet. Den som lever får se.

M.V.H.
jamsson.
2010-04-11, 19:53
  #8
Medlem
klas121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu är jag inte insatt i händelserna som verkar ha föregått misshandeln men rent generellt bör man hålla sig undan buset så mycket som möjligt annars råkar man illa ut oavsett om man är skyldig dem något eller bara råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt. Såna där gubbar är farliga och har tyvärr inte några spärrar som vanligt folk
Nu har jag inte läst något mer än några inlägg på FB om OG, men det är inga Bloods & Cribs direkt. Räds folk OG så har väl OG, genom barbariskt våld, nått sina mål.

Jag tror, som andra användare sagt, att göra narr av OG är bra. Om TS har rätt så är OG bara pinsamma, gör folk då OG till åtlöje så kommer färre och färre vilja associera sig med OG. Det kommer inte vara "ballt" att vara en OG när eventuella medlemmar vet att folk tänker på OG som internethumor.
2010-04-11, 20:06
  #9
Medlem
kan någon som sett videon beskriva den ... eller ännu bättre att en som har den laddar upp den igen.

Vill det sig så kanske Dahno blir nya skogsturken... Han har helt klart potential.
2010-04-11, 20:18
  #10
Medlem
Svithjods avatar
Tror att ett sådant rykte bara är trams
2010-04-11, 20:19
  #11
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anckarström
Vill det sig så kanske Dahno blir nya skogsturken... Han har helt klart potential.

haha!

fram med klippet nu någon
2010-04-11, 20:23
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anckarström
kan någon som sett videon beskriva den ... eller ännu bättre att en som har den laddar upp den igen.

Vill det sig så kanske Dahno blir nya skogsturken... Han har helt klart potential.
Det var en invandrar kille (Troligen från Bergsjön) som blev intervjuad av sin kompis.
Under klippet så beskriver den unge invandrarkillen om hur det är att vara kriminell precis som detta klippet med Dano - http://www.youtube.com/watch?v=gGb8bTiEkFI

Detta räckte för att knäcka Danos Ego som snabbt la upp en efterlysning på killen från sin hemma snickrade nyhetssajt rapport24.info
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback