Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-11, 11:54
Medlem
Adobes avatar
För typ över 1 år sedan var jag medlem på SMSking, en sida där man kan skicka SMS från.
Anledningen varför jag var medlem där var eftersom jag gillade funktionerna att man kunde skicka SMS vid en speciell tidpunkt och att man kunde skicka SMS anonymt.
Hade det i kanske 1 månad och sedan la jag av med det.
Hade inte gjort någonting dumt eller så med anonyma SMS, absolut inget olagligt, skrev mest till polarna och flickvännen jag hade osv.

Men nu är det så att den 30 Mars så tänkte jag bli medlem igen på sidan då jag ville skicka ett anonymt SMS till en tjej ;d
När jag då kom in på SMSking efter några månader sedan sist, så har jag fortfarande accountet kvar, som jag då kunde aktivera igång igen.
Så jag gjorde det och gick in på sidan.

Men det konstiga var att det står att jag var avstängd på SMSking och kunde inte skicka något SMS, och att jag skulle kontakta kundservice osv.
Skickade iväg ett mail till deras mailbox och la av med premunationen genom att skicka SMS
var tvungen att skicka 2 SMS då jag inte fick tillbaka något på första, men på andra fick jag om att jag har avslutat premunationen.

Men nyss fick jag ett SMS om att jag fortfarande prenumerar på SMSking, och att det kostar 75kr i månaden (men dem delar upp de på 2 tror jag), och när jag kollar mina krediter har jag bara 4 kronor kvar, när jag hade typ runt 60 kr eller liknande.

Har inte heller fått något svar på mail som jag skickat för ett tag sedan.

Undrar bara OM det är någon möjlighet att man får tillbaka sina pengar? Det är ju liten summa, men ändå. Blir så sur på sånt här skit.
Citera
2010-08-17, 14:22
Medlem
Har vart med om samma sak, grejjen är att jag inte hittar någonstanns där jag kan kontakta dom?
Så jävla efterblivet system dom har. Hade nämligen skickat sms stop etc.
Endån så hände det inget och de fortsatte dra pengar, jävla klåpare!

Men hur som helst, vad är deras epost?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in