2010-04-10, 15:42
Medlem
SysterStarks avatar
Jag undrar om det möjligtvis finns några bra krämer man kan smörja in sig med innan man solar i solarium som gör att man blir brunare av.
På solariet jag går till nu finns det som små förpackningar man kan köpa för 40kr som räcker till ett tillfälle.
Och själva solningen kostar 50kr. Det blir alltså 90kr varje gång jag solar, vilket är 3 gånger i veckan. Vilket blir alldeles för dyrt för mig.
Undrar då om det finns något liknande man kan köpa i större förpackning på tex Kicks som då blir billigare i längden. Och om ni kan rekomendera någon speciell!

Tack för svaren!
Citera
2010-04-10, 22:32
Awaiting Email Confirmation
Finns något som kallas "Svart på en kvart" används flitigt inom skidåkningen, tror dock inte det finns i sverige
Citera
2010-04-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlog
Finns något som kallas "Svart på en kvart" används flitigt inom skidåkningen, tror dock inte det finns i sverige

Svart på en kvart finns faktist numera i Sverige men vet att det varit förbjudet. Tror dock man inte bör smörja in kroppen med det innan solarium
Citera
2010-04-13, 11:07
Medlem
Messinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterStark
Jag undrar om det möjligtvis finns några bra krämer man kan smörja in sig med innan man solar i solarium som gör att man blir brunare av.
På solariet jag går till nu finns det som små förpackningar man kan köpa för 40kr som räcker till ett tillfälle.
Och själva solningen kostar 50kr. Det blir alltså 90kr varje gång jag solar, vilket är 3 gånger i veckan. Vilket blir alldeles för dyrt för mig.
Undrar då om det finns något liknande man kan köpa i större förpackning på tex Kicks som då blir billigare i längden. Och om ni kan rekomendera någon speciell!

Tack för svaren!

Hawain tropic (eller liknande) brukar väl finnas på solarium så det är kanske det du menar?

Hawain tropic kan du iallfall köpa på åhlens. Har även sett det på ICA maxi så det ska inte vara några problem att få tag på för dig.
Citera
2010-04-13, 20:31
Medlem
SysterStarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messinho
Hawain tropic (eller liknande) brukar väl finnas på solarium så det är kanske det du menar?

Hawain tropic kan du iallfall köpa på åhlens. Har även sett det på ICA maxi så det ska inte vara några problem att få tag på för dig.

Hawain tropic har de inte på solariet jag solar på.
Men det är väl bara olja Hawain tropic tillverkar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in