• 1
  • 2
2004-03-21, 08:02
Medlem
Bleeps avatar
Jag gissar att följande kan bjuda på en hyfsat intressant upplevelse:
- Courtney Love
- Lena PH
- Juliette Lewis
- Patricia Arquette
- Rosie Pérez
- Kathleen Turner

Men jag tror tyvärr (!) att följande s.a.s. smakar vanilj:
- Rosanna Arquette
- Julia Roberts
- Jennifer Lopez
- Nicole Kidman
- Penelope Cruz
- Salma Hayek
- Michelle Pfeiffer

Som ni ser har jag undvikit önsketänkande. Jag menar, vem skulle inte vilja ha en natt med en kinky Nicole Kidman? Men hon är nog ganska 'vanilj'... tyvärr! Vidare har jag undvikit de uppenbara i den senare kategorin, dvs Alice Bah, Kronprinsessan Victoria m.fl. Och i den övre kategorin har jag uteslutit porrstjärnorna. Slå inte in öppna dörrar!
Citera
2004-03-21, 10:01
Medlem
Pastor Sulas avatar
Generellt sett torde så kallade kändisar vara sämre i sängen eftersom de ofta har levt ett liv där deras egen njutning och deras behovstillfredsställelse har stått i fokus. De kan ha svårt att tänka på andra, och det är ingen bra utgångspunkt för ett sexuellt förhållande, där båda parter måste ta och ge för att det ska bli bra för båda.

Vi kanske först måste definiera vad "bra i sängen" innebär? Handlar det till exempel om kvalitet eller kvantitet?
Citera
2004-03-21, 11:31
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Generellt sett torde så kallade kändisar vara sämre i sängen eftersom de ofta har levt ett liv där deras egen njutning och deras behovstillfredsställelse har stått i fokus. De kan ha svårt att tänka på andra, och det är ingen bra utgångspunkt för ett sexuellt förhållande, där båda parter måste ta och ge för att det ska bli bra för båda.

Vi kanske först måste definiera vad "bra i sängen" innebär? Handlar det till exempel om kvalitet eller kvantitet?

Säg att du är Steven Spielberg dåväl...
Citera
2004-03-21, 12:54
Medlem
petersens avatar
För mig är 'bra i sängen' något kvalitativt; det består av omtanke, instinkt, kättja och, sekundärt, kunskap - sekundärt, därför att kunskap utan en blandning av instinkt, kättja och omtanke inte gör en bra i sängen.

Kvinnor som jag tror är bra i sängen:

Shannon Doherty
Heather Graham
Eva Herzigova
Elizabeth Hurley
Carola Häggqvist
Jenna Jameson
Courtney Love
Julianne Moore
Izabella Scorupco
Uma Thurman
Naomi Watts

Kvinnor som jag tror är mycket mindre bra i sängen:

Pernilla August
Courteney Cox
Demi Moore
Gwyneth Paltrow
Saarah Jessica Parker
Michelle Pfeiffer
Julia Roberts
Citera
2004-03-21, 14:20
Medlem
det är dem timidaste & minst framåt som är tigrarna...
Citera
2004-03-21, 14:45
Medlem
Banneds avatar
För några år sedan läckte någon av Madonnas f.d. älskare ut att hon var skittråkig i sängen, det var tydligen bara missionären som gällde, inget experimenterande alls.

Minns också en artikel i någon musiktidning i början av 90-talet där en av USA:s mest kända groupies satte betyg på hur olika rockstjärnor var i sängen. Billy Idol fick en 10:a, medan Axl Rose fick en föga hedersam 1:a.
Citera
2004-03-21, 23:48
Medlem
Sick_Boys avatar
Jag tror Claes Elfsberg är skitdålig...
Citera
2004-03-22, 00:25
Bannlyst
Bra---> Pink, jennifer aniston, Madonna,

Dålig---> Britney spears, Christina Aguilera, Pamela Andersson
Citera
2004-03-22, 00:44
Medlem
Mjauvs avatar
Jag kan tänka mig att Tom Green är rätt intressant att ha sex med

En person som jag tror är mindre intressant är Bosse Ringholm. Den ultimata skräckälskaren vore väl typ Bosse Ringholm som ropptorsk...
Citera
2004-03-22, 06:55
Medlem
jobes avatar
Undrar om man skulle komma levande ur ett knull med Kayo?
Citera
2004-03-22, 08:52
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Kvinnor som jag tror är bra i sängen:

Shannon Doherty
Heather Graham
Eva Herzigova
Elizabeth Hurley
Carola Häggqvist
Jenna Jameson
Courtney Love
Julianne Moore
Izabella Scorupco
Uma Thurman
Naomi Watts
Heather Graham... intressant! Julianne Moore och Carola övervägde jag i min listning. Vidare undrar jag om det inte kan vara lite i-de-lugnaste-vatten-varning för Meg Ryan. Vår debatterande vän madonna understryker mycket riktigt att det inte sällan är de till synes timida som är vildast. Varning även för intellektuella/proggiga brudar typ Helena Bonham Carter alltså...

Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Undrar om man skulle komma levande ur ett knull med Kayo?
Jag tror mer på hennes syrra, den där bruden som var med i ett gäng avsnitt av Rederiet.
Citera
2004-03-22, 08:53
Medlem
keffemil_s avatar
Dvärgen från Fångarna på fortet är ett riktigt bottennapp. Tro mig jag vet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto