hallå gott folk.. behöver lite snabb hjälp.
Jag har kommit över 4 st Lergigan® forte och jag e på rehab (familjeträff) ett par dagar och kan ej röga.
Hur många ska jag slänga i mig för god sömn typ jämfört med en jolle.
hallå gott folk.. behöver lite snabb hjälp.
Jag har kommit över 4 st Lergigan® forte och jag e på rehab (familjeträff) ett par dagar och kan ej röga.
Hur många ska jag slänga i mig för god sömn typ jämfört med en jolle.
Fick det nyligen utskrivet, skit piller enligt mig. Blev bara dåsig när jag vaknade om jag lyckades somna.. Släng i dig 1-2 först, det kan ta 2 timmar innan dem börjar värka.
Fick det nyligen utskrivet, skit piller enligt mig. Blev bara dåsig när jag vaknade om jag lyckades somna.. Släng i dig 1-2 först, det kan ta 2 timmar innan dem börjar värka.
För mig räcker det med 4-6 Lergigan Forte för att jag ska hamna i nått psykos liknande tillstånd med glasklara hörsel halusinationer å ibland även lite visuella halusinationer!
För mig räcker det med 4-6 Lergigan Forte för att jag ska hamna i nått psykos liknande tillstånd med glasklara hörsel halusinationer å ibland även lite visuella halusinationer!
eh? alltså det verkar som att vissa få jävla personer får hallisar av skiten Fan att man inte är en av dom då
Ta 1 tablett en timma innan du lägger dig, tar du 2 så kommer du vara som en zombie dagen efter...
Personligen tycker jag att man somnar bättre av Lergigan om man tar lite koffein till, en koffeintablett 100mg eller en mugg bryggkaffe. Får inte samma krypningar, nästäppa och huvudvärk som åtminstone jag får av Lergigan då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!