Inga gigantiska problem. jag tycker bara min kille ser efterbliven och löjlig ut när han snusar. Snuset rinner lätt ner lite på framtänderna också. Mest ett estetiskt problem.
Jag kör i mitten och har alltid gjort det. Tycker bara det känns så obalanserat och märkligt att ha prillan på någon av sidorna. Strängen är nästan borta, kanske 20% kvar men man märker ingen större skillnad på utseendet. Har snusat i 7 år, lös.
Kör på vänster sida, fast tror det är för att högra hörntanden(?) sticker ut lite så det känns bättre på vänster. Varierar ibland dock, men kör aldrig i mitten, där har man ju strängen
Inga gigantiska problem. jag tycker bara min kille ser efterbliven och löjlig ut när han snusar. Snuset rinner lätt ner lite på framtänderna också. Mest ett estetiskt problem.
Finns det verkligen folk som snusar fortfarande 2010 i Sverige? Man blir tamej fan chockerad! Maste vara langt ute pa landsbygden som inavels dragget roar sig med detta ackliga bonn betende
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!