• 1
  • 2
2010-04-09, 00:51
Bannlyst
Tjenare , jag har en sak jag måste fråga er fb:are!

Det är så att min lillesyrra som är 94 hade en pojkvän med invandrarbakgrund som hon har gjort slut med pågrund av att han behandla henne som skit. Men nu kommer han tillbaka och skriver en massa sms till henne med texten '' du ska få stryka lilla svenne hora '' liknande. Hon har blivit rädd nu men inte vågat säga till våra föräldrar men hon har nu berätta för mig och jag är väldigt upprörd och funderar på o gå hem till snubben o visa vad jag tycker om det han gör dvs några smällar? men jag vet inte hur jag göra. han är 95, jag åker ju garanterat in för misshandel? .. eller ska jag skita i det hela? berätta för päronen? vill inte att hon ska må så kasst som hon gör!

min första tråd så ifall jag gör några misstag sorry!
2010-04-09, 00:54
Medlem
brajzillas avatar
jadu ge han en liten varning, och blir det värre nita han
2010-04-09, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jadu ge han en liten varning, och blir det värre nita han

jag smsade till han med min mobil att han ska passa sig men då fick man svaret ''ey du bestämmer inte över mig ''
2010-04-09, 00:58
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazanomen
jag smsade till han med min mobil att han ska passa sig men då fick man svaret ''ey du bestämmer inte över mig ''

skriv: nehepp det var ju tråkigt men lämna syrran ifred annars ska jag sparka in tänderna på dig ditt inavlade helvete
2010-04-09, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
skriv: nehepp det var ju tråkigt men lämna syrran ifred annars ska jag sparka in tänderna på dig ditt inavlade helvete

haha ska göra , tack för snabba svar!
2010-04-09, 01:00
Medlem
Skriv inte det på mess, då har han ju bevis.. Ring istället!
2010-04-09, 01:00
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Skriv inte det på mess, då har han ju bevis.. Ring istället!

ok +1
2010-04-09, 01:02
Bannlyst
aja skickade sms får vänta och se på svar
2010-04-09, 01:04
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazanomen
aja skickade sms får vänta och se på svar

nu jävlar det blir som att röra om i ett getingbo starkt jobbat! hoppas han vågar visa sig bara den jäveln så du kan få rå om honom riktigt ordentligt
2010-04-09, 01:07
Medlem
Awesomes avatar
Eller så försöker du hantera det på ett moget och vuxet vis, var en god förebild. Det är bara en liten grabb vi pratar om, ring hans föräldrar eller något. Din lillasyster kommer antagligen tycka att det är jättepinsamt men hon kommer snabbt över det och hon kommer så småningom förstå att det är för hennes eget bästa.
2010-04-09, 01:09
Medlem
Spoofers avatar
Åh spännande! Hoppas du kan backa upp det du skriver i sms också.
2010-04-09, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Eller så försöker du hantera det på ett moget och vuxet vis, var en god förebild. Det är bara en liten grabb vi pratar om, ring hans föräldrar eller något. Din lillasyster kommer antagligen tycka att det är jättepinsamt men hon kommer snabbt över det och hon kommer så småningom förstå att det är för hennes eget bästa.

jaja men jag känner inte för och vara mogen tyvärr.

fick till svar '' kom då jag har mina här '' , misstänker att han menar sina såkallade vänner etc...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in