2010-04-08, 23:37
Medlem
TheEclipses avatar
Hej, jag har problem när ja antingen spelar spel eller kollar på film i helskärm...

Den minimerar helskärmen kanske varje minut och ja får trycka upp den igen och så håller det på så, har inga virus i datorn och fattar inte vad det kan vara... aldrig fått datordamp, men nu rycker det i nerverna...
Citera
2010-04-08, 23:42
Medlem
PyR0s avatar
Hade något liknande problem när det var mitt AVG antivirus som spökade, kanske kan vara värt att kolla...
Citera
2010-04-09, 00:09
Medlem
TheEclipses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Hade något liknande problem när det var mitt AVG antivirus som spökade, kanske kan vara värt att kolla...

jag har Avira Antivir som virus program, hur gick du till väga då för att få bort det?
Citera
2010-04-09, 13:58
Medlem
-ELF-s avatar
Har samma problem. Jag sitter med Comodo.
Det händer lite då och då. Det verkar hända mer i vissa spel och mindre i andra.
Startar jag t.ex. Star Craft så måste jag klicka en gång för att fullskärmen ska stanna kvar, annars minimeras spelet innan jag hinner se menyn.
Citera
2011-01-17, 15:26
Medlem
shortcutdannes avatar
samma problem här, helskärmsprogram så som spel och när man kollar på film, minimeras hela tiden. Hjälp?
Citera
2011-01-18, 01:43
Medlem
Kan vara något/några andra program som körs samtidigt i bakgrunden, behöver inte vara antivirus program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in