2010-04-08, 19:19
Medlem
Flickvännen va otrogen och hon hävdade hela tiden att jag inte skulle ge mig på honom vilket jag inte gör eftersom jag är lugn som en filbunke och aldrig skulle skada en annan person men ville få henne att förstå att jag inte är rädd för honom och berättade att någon inte kan vara beredd ALLTID....

Anyho, detta berättade hon för honom som då tycks ha anmält mig för mordhot hör och häpna.

Frågan är då; hur långt tid tar det för polisen att höra av sig?

Tänkte även göra saken enkel för dem och åka in o fråga dem om de verkligen finns en anmälan mot mig.

Hur ska jag bete mig i ärendet? ;P Tycker det är så jädra löljligt, dess utom är det "ord-mot-ord" då ingen annan hört samtalet.
Senast redigerad av invalid-socket 2010-04-08 kl. 20:03.
Citera
2010-04-08, 19:23
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invalid-socket
Flickvännen va otrogen och hon hävdade hela tiden att jag inte skulle ge mig på honom vilket jag inte gör eftersom jag är lugn som en filbunke och aldrig skulle skada en annan person men ville få henne att förstå att jag inte är rädd för honom så hävdade att han inte har en chans om jag skulle hoppa på honom bakifrån med kniv....

Anyho, detta berättade hon för honom som då tycks ha anmält mig för mordhot hör och häpna.

Tänkte även göra saken enkel för dem och åka in o fråga dem om de verkligen finns en anmälan mot mig.

Hur ska jag bete mig i ärendet? ;P Tycker det är så jädra löljligt, dess utom är det "ord-mot-ord" då ingen annan hört samtalet.

Kanske dröjer några veckor innan du hör ifrån dem - sen några veckor till tills du får reda på att ärendet är nedlagt.
Ta en öl, ta det lugnt (och i framtiden du kanske ska tona ner lite ang. att hoppa på folk bakifrån med kniv)
Citera
2010-04-08, 20:20
Medlem
Med sannolikhet så kommer det väl visserligen läggas ner, men hur kommer dom ta kontakt, vet folk som blivit "knackade på dörren" och andra fått brev där de ska inställa sig för att höras om brottet de anklagas för.
Citera
2010-04-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invalid-socket
Flickvännen va otrogen och hon hävdade hela tiden att jag inte skulle ge mig på honom vilket jag inte gör eftersom jag är lugn som en filbunke och aldrig skulle skada en annan person men ville få henne att förstå att jag inte är rädd för honom och berättade att någon inte kan vara beredd ALLTID....

du menar väl så klart att han inte "ALLTID" kan vara beredd på att du ska vara otrogen me hans flickvän...

så länge du inte erkänner nåt så har polisen väldigt lite att gå på.... sen "MÅSTE" ju din flickvän hört fel....för DU skulle ju ALDRIG hota/skada nån....

mvh.T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in