2010-10-05, 20:04
Medlem
baabamaas avatar
Låter som en bra idée!
Citera
2010-10-05, 23:43
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Om majoriteten är för varför gör ni inget subforum då mods/admin?
Senast redigerad av SpirituzSancti 2010-10-05 kl. 23:54.
Citera
2010-10-05, 23:57
Medlem
Ruskigbusss avatar
Jag tar upp frågan i Outlaw.

/Mod
Citera
2010-10-06, 00:06
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss

/Mod

Tack Ruskigbuss, bra att moderatorerna lyssnar på användarna, och iallafall ser över förslag.
Citera
2010-10-06, 00:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:

/Mod

Härligt! ser fram emot svar!
Citera
2010-10-06, 00:59
Medlem
_abous avatar
Citat:

/Mod
Driver du eller, har ni inte gjort det redan?
Vi har ju snackat om det här i flera månader, förslaget om ett eget forum dök först upp i Flashback i våras, och nu under hösten har det ju diskuterats flera gånger här i ÖD också.

Ett Hund bröt loss ett av mina inlägg i en större tråd och startade från det en polltråd huruvida vi skulle ha en stor tråd eller flera små, efter det postade han själv ett inlägg där han tyckte att ett underforum var den bästa lösningen, och fick medhåll från flertalet användare.

Jaja, bra att ni gör något, men jag blir något besviken över att ni inte gjort det tidigare, för redan på Himmler! och Psychopatics modtid skrev dom att dom skulle snacka om det med Outlawcrew.
Citera
2010-10-06, 01:02
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:

/Mod

Tackar, är väldigt tacksam
Citera
2010-10-09, 14:49
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Driver du eller, har ni inte gjort det redan?
Vi har ju snackat om det här i flera månader, förslaget om ett eget forum dök först upp i Flashback i våras, och nu under hösten har det ju diskuterats flera gånger här i ÖD också.

Ett Hund bröt loss ett av mina inlägg i en större tråd och startade från det en polltråd huruvida vi skulle ha en stor tråd eller flera små, efter det postade han själv ett inlägg där han tyckte att ett underforum var den bästa lösningen, och fick medhåll från flertalet användare.

Jaja, bra att ni gör något, men jag blir något besviken över att ni inte gjort det tidigare, för redan på Himmler! och Psychopatics modtid skrev dom att dom skulle snacka om det med Outlawcrew.

Jag kan inte svara för vad andra mods har eller inte har gjort, och jag kan givetvis inte berätta vad som har eller inte har diskuterats i Outlaw.

Tänk dock på att för er som är engagerade så är detta en stor fråga, för övriga en ganska liten fråga - så det är som alltid en fråga om vad som prioriteras. Ett nytt forum görs inte av sej själv, det finns en del administrativt jox runt - och det finns också en gräns för hur många forum som Flashback kan ha.
Citera
2010-10-09, 14:59
Medlem
Ruskigbusss avatar
Flyttar till Flashback-forumet.
*ÖD=>FB*
/Mod
Citera
2010-10-09, 16:22
Medlem
FrasseFloyds avatar
Trådar sammanslagna.

/moderator
Citera
2010-10-12, 22:52
Medlem
Ruskigbusss avatar
Nu har väl de flesta intresserade redan upptäckt det, men om nu någon skulle missat det, så har underforumet skapats:
https://www.flashback.org/f360

https://www.flashback.org/t1322595
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här