Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du har en poäng, det klassiska i ÖD just nu är ju att: En försäljare lanserar en ny mix. Kort efter (sitter folk och refreshar dessa sidor?) kommer en tråd på Flashback om just denna "mix". Sedan följer 5 sidor med helt efterblivna frågor och speciellt frågan "någon som testat?!?!" brukar dyka upp ett par gånger trots att folk knappt hade hunnit få sina grejer om de så hade levererats med e-post.
Sedan flyter tråden på, folk frågor gång på gång efter omdömen (även om det kanske redan skrivits flertalet i tråden och mot slutet börjar man jämföra med de andra mixarna "vilken ska man välja?". Ja en sammanfattande tråd om just rökmixar skulle nog kunna sortera upp lite. Sedan så vore det ju inte helt fel om alla dessa frågor om leveranser kunde skötas någonstans, även om de med tanke på diskussionsvärdet kanske inte har så mycket på FB att göra...
Jag har efter det där inlägget PMat med både
Psychopatic och
Himmler! som båda verkade positiva till en sammanslagning, jag försökte också igår uppmärksamma den här tråden i ÖD, för än så länge verkar det bara vara du, jag och till vis del
Fordie och
langaocb(?) som är aktiva i ÖD.
Jag kan tänka mig att det blir ett jävla liv om alla mixtrådar plötsligt sammanfogas, så det hade ju varit trevligt om lite fler användare som det faktiskt berör kunde säga sin mening i den här tråden.
Frågor kring leveranser kan förresten tas i Nätapotek och drogshoppar, problemet är väl att dom flesta rökmixdebattörerna inte har tillgång dit och helt enkelt skiter i vad som gäller och postar i ÖD ändå.
Och dom gör det inte ens lite snyggt i en befintlig tråd.