2010-04-07, 16:24
Medlem
Sommrigostseass avatar
Varför får jag inte in min musik från externa hårdisken. Måste musik ligga i delad musik eller något? har windows 7. Har söpit bort min ipod så kan inte langa musik på det sättet längre. så satte ihop datorn nu ist. men det funkar itne som jag vill :/
Citera
2010-04-07, 16:30
Medlem
Tobeos avatar
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Testa.jpg
Citera
2010-04-07, 16:31
Medlem
Sommrigostseass avatar
Tack som fan, specielt för ditt snabba svar. ska testa detta nu!
Citera
2010-04-07, 16:52
Medlem
Sommrigostseass avatar
Tror det funkar, men tar ju fan 100 år för x-boxen att ladda musiken. kommer den göra det varje gång?
Citera
2010-04-07, 17:54
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommrigostseas
Tror det funkar, men tar ju fan 100 år för x-boxen att ladda musiken. kommer den göra det varje gång?

Nu är jag inte säker då jag inte orkat koppla xboxen till datorn då jag inte har det behovet, men kan inte vara så att xboxen indexerar musiken första gången? Isf behöver du nog bara göra det första gången.

Men annars kan du ju lägga in musiken på xboxens hdd... borde vara mycket smidigare då man slipper ha datorn igång.

Edit: kom på att det kanske är det du gör, framgår inte om du streamar från datorn eller om du för över musiken till krysslådan.
Citera
2010-04-07, 19:03
Medlem
Sommrigostseass avatar
jag hade tänkt att streama, Har inte suttit mig in i det specielt mycket. Men jag får inte det att funka. jag kommer in på media center och allt. Men när jag går in på "inställningar-aktiviteter-mediacenter" och klickar in de val jag vill och går vidare. Så sparas inget av det. Jag får det inte att fastna :P

Men hur för jag över musik över hdd då? Man kan ju inte föra över tex. ipod-usb-x-box. Finner inga alternativ det sättet iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in