• 1
  • 2
2010-04-07, 14:00
Bannlyst
Fick i helgen höra lite intressant "fakta" i fallet Magnus Muhrén, vilket nu accentueras av värvingsansvariges i Sandviken, Arne Anderstedt, uttalande idag.

-Om jag får ge ett råd tycker jag
Magnus ska gå till Gais, där blir han
en legend, säger klubbens
värvningsansvarige Arne Anderstedt
till Gävle Nyhetsbyrå.

Magnus Muhrén är inte speciellt omtyckt av sina lagkamrater i Sandviken. En egoist som gjorde som han ville, utan en tanke på konsekvenserna.

Måttet rågades då han satte på lagkompisen P***** N******s fru, när maken var på resa.
PN valde då att gå till en annan klubb i en annan stad, allt för att slippa Muhrén.

Det vore intressant att höra FB-mobbens tankar kring detta, ni verkar ju alltid veta så förbaskat mycket...
Citera
2010-04-07, 14:03
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Fick i helgen höra lite intressant "fakta" i fallet Magnus Muhrén, vilket nu accentueras av värvingsansvariges i Sandviken, Arne Anderstedt, uttalande idag.

till Gävle Nyhetsbyrå.

Magnus Muhrén är inte speciellt omtyckt av sina lagkamrater i Sandviken. En egoist som gjorde som han ville, utan en tanke på konsekvenserna.

Måttet rågades då han satte på lagkompisen P***** N******s fru, när maken var på resa.
PN valde då att gå till en annan klubb i en annan stad, allt för att slippa Muhrén.

Det vore intressant att höra FB-mobbens tankar kring detta, ni verkar ju alltid veta så förbaskat mycket...

Så N******S fru var inte med på knullandet då?
Är det bara Muhrén som gjort bort sig?
Citera
2010-04-07, 14:05
Medlem
hammarby1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Fan, det är ju våldtäkt på en nästan bajare!
Citera
2010-04-07, 14:33
Bannlyst
Citat:

Visst kan vi diskutera N******s fru också om du tycker att det är intressantare.
Personligen tycker jag dock att MM är både mer offentlig och intressantare.
Citera
2010-04-07, 14:48
Medlem
F Lars Backs avatar
Citat:

till Gävle Nyhetsbyrå.

Källa på det?

Sanningen sägs ju vara så enkel att det rör sig om två divor som helt enkelt inte trivs ihop på planen.

Nilsson flyttade till Ryssland för att tjäna pengar. Sen när han kom hem hade Sandviken inte råd att kontraktera honom inför den här säsongen.

Han har kåken kvar i stan.
Citera
2010-04-07, 14:52
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Visst kan vi diskutera N******s fru också om du tycker att det är intressantare.
Personligen tycker jag dock att MM är både mer offentlig och intressantare.

Men att spelare knullar varandras fruar är ju inget som Murran har lagt patent på och det säger inte så mycket om något
Citera
2010-04-07, 14:57
Medlem
Tagelapas avatar
Är Murre på väg ifrån Sandviken?
Trodde SAIK skulle satsa på trojkan Misja Schvesnijkov, Murre och Edlund och klippa SMguldet nästa gång.
Hmmmm.....
Citera
2010-04-07, 15:04
Bannlyst
Citat:
Men att spelare knullar varandras fruar är ju inget som Murran har lagt patent på och det säger inte så mycket om något

Förutom att den vars fru blir påsatt kanske inte tycker att det är så lustigt och väljer att lämna laget/byn/staden/landet.
Vilket i sin tur innebär att laget blir försvagat, jag tror att laget från Jernstaden hade en hög målsättning som inte infriades. Och jag är övertygad om att Muhréns agerande bidragit till detta.
Citera
2010-04-07, 15:07
Medlem
F Lars Backs avatar
http://www.dn.se/sport/darfor-ratar-...lsson-1.872384
Citera
2010-04-07, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F Lars Back
Källa på det?

Sanningen sägs ju vara så enkel att det rör sig om två divor som helt enkelt inte trivs ihop på planen.

Nilsson flyttade till Ryssland för att tjäna pengar. Sen när han kom hem hade Sandviken inte råd att kontraktera honom inför den här säsongen.

Han har kåken kvar i stan.

Min källa är en inföding från Sandviken som följt laget i många år.
Jag ser källan som mycket trovärdig men jag hade inte lagt ut det på FB för diskussion om jag varit 100 %-igt säker - eller hur?

När sedan herr Värvningsansvarig förklarar Muhrén för persona non grata så pekar väldigt mycket på att Muhrén ställt till med saker som gör att han ogillas i laget.
Citera
2010-04-07, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F Lars Back
http://www.dn.se/sport/darfor-ratar-...lsson-1.872384

Intressant, jag ska ta upp det med min källa och höra dennes synpunkter.

Men det förklarar inte att det nu är MUHRÉN som inte är önskvärd längre.
Citera
2010-04-07, 15:15
Medlem
F Lars Backs avatar
Nilsson blir kvar i Bajen, så det är i alla fall inte därför Murren ska väck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in