Fin sido artikel. NOT!
Vad fan är cannabispsykos? Trodde faktist att dom skulle iaf hålla sig till haschpsykos.
Jag har tappat lusten att bo kvar i detta land. fyfan
Modigt av snubben att våga säga det här. Trist att hans argument som framfördes i tidningen inte var dom mest relevanta. Fast modighare av journalisten att lägga upp en sån där hemsk faktaruta jämte.
Modigt av snubben att våga säga det här. Trist att hans argument som framfördes i tidningen inte var dom mest relevanta. Fast modighare av journalisten att lägga upp en sån där hemsk faktaruta jämte.
Det är skrämmande att läsa bland kommentarerna och se att förbudsivrare vill tysta grabben i fråga.
Vad är det för jävla demokrati? Om de ska få säga vad de tycker, varför ska inte han? För att han inte tycker lika dant?
Håller med till fullo. Vad är det för folk som verkligen skriver att de borde avskeda honom samt att det borde vara straffbart att uttrycka drogliberala åsikter? Det är ju skrämmande vilken ignorans folk besitter! Hycklare hela jävla bunten.
Trodde det låg i det mänskliga intellektet att basera åsikter på effektivitet, logik och rationalitet, inte ineffektivitet, irrationalitet och bländande idioti.
Det är skrämmande att läsa bland kommentarerna och se att förbudsivrare vill tysta grabben i fråga.
Vad är det för jävla demokrati? Om de ska få säga vad de tycker, varför ska inte han? För att han inte tycker lika dant?
Vad är demokrati? Bara ett ord som ser snyggt ut på pappret fast yttrar du dig om fel saker som inte tillhör normen, så blir det helt plötsligt som en diktatur. Du har inte yttrandefrihet.
Han dendär Åke Eltoft är nog lite småliberal som smyger in mystiska ord!
Är det lämpligt att framföra drogliberala åsikter i en debatt med skolelever?- Nej, det tycker jag inte. Cannabis och annan narkotika måste vi kämpa mot med alla till buds stående medel, säger Åke Eltoft.
Fin sido artikel. NOT!
Vad fan är cannabispsykos? Trodde faktist att dom skulle iaf hålla sig till haschpsykos.
Jag har tappat lusten att bo kvar i detta land. fyfan