2010-04-06, 23:01
Medlem
miscans avatar
Tjena jag undrar om nån vet nån spel sida där man nu kan satsa på vem som vinner allsvenskan?
Kollat lite på dom stora spelsidorna men hittar knappt nåt spel för allsvenskan :S
Tacksam för tips !
Mvh

Edit: Menar såklart fotbolls allsvenskan herrar.
Citera
2010-04-06, 23:22
Medlem
Jag tror att de flesta bolagen som satsar på svenska marknaden erbjuder vinnarodds på allsvenskan under säsongen. Anledningen till att du inte hittade några odds idag var förmodligen för att det spelades flera matchen under kvällen och då är vinnarspelet stängt.

Kolla Unibet, Nordicbet och Expekt de närmaste dagarna, är mitt tips.

Får man fråga vilket lag du är sugen att spela på?
Citera
2010-04-06, 23:26
Medlem
Carlozs avatar
Jag kan bekräfta att följande garanterat erbjuder spel på vinnare av allsvenskan.
  • Unibet
  • Bet365
  • Expekt

Sedan så tror jag att övriga större seriösa spelbolag erbjuder s.k. Säsongsspel.
Citera
2010-04-07, 00:25
Medlem
miscans avatar
Har redan satsat på häcken 1000 kr innan allsvenskan började vinner 41 000 på det om dom tar hem den men det finns ej kvar på den sidan att betta på det nu.. skulle vilja satsa mer på dom nu, dock antar jag att oddset har gått ner med tanke på deras bra start. Är lite för skoj skull jag gör det med håller ju så klart på häcken då man tillomed spelade där en gång i tiden
Citera
2010-04-07, 11:45
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miscan
Har redan satsat på häcken 1000 kr innan allsvenskan började vinner 41 000 på det om dom tar hem den men det finns ej kvar på den sidan att betta på det nu.. skulle vilja satsa mer på dom nu, dock antar jag att oddset har gått ner med tanke på deras bra start. Är lite för skoj skull jag gör det med håller ju så klart på häcken då man tillomed spelade där en gång i tiden

Oj, vågad tippning. Tror dock inte att den kommer gå in, men man vet aldrig.

Tyvärr så verkar inget av dem bolagen jag känner till erbjuda säsongspel nu när Allsvenskan har börjat ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in