2004-03-19, 21:00
Medlem
Nu måste någon hjälpa mig!
...sjuttonde gången jag skriver till ngt forum med denna fråga. Får alltid ett stort ? tillbaka om något svar alls!
Problemet är följande: plötsligt en dag så har ung. hälften av mina filmer i datorn fått en liten vit ruta (bestående av 9 mindre rutor) som dansar omkring hysteriskt över hela skärmen. Vad är detta? ..och varför bara på en del filmer. Tror mig ha kommit fram till att det enbart är SVCD filmer, men är inte säker. Vad ska jag göra? ...och ge mig nu inte någon komplicerad teknisk codec lösning som man måste vara Einstein för att lösa. Förklara utförligt om ni vet vad problemet är. Är en "vanlig" datoranvändare.

Vill moderator flytta tråden till mer lämplig avdelning så gör gärna så. Bara någon kan hjälpa mig!

Tack killar och tjejer på förhand!

/J
2004-03-19, 21:27
Medlem
enverhoxha99s avatar
Jo vi flyttar denna från Warez, större chans att få svar i Övrig Data tror jag.....
2004-03-19, 21:37
Medlem
Svavels avatar
Bara "vanliga" datoranvändare som lyckas få sådana här konstiga problem
2004-03-19, 21:46
Medlem
Nappiss avatar
Haha bra sagt
2004-03-19, 22:02
Medlem
Undrar hur lång en tråd kan bli.....

Har länge undrat hur lång en tråd kan bli innan någon verkligen svarat på första inlägget!

I min internetvärld finns det andra "forum" om man vill snacka skit, kallas chatroom!

/J
2004-03-20, 00:16
Medlem
TonTons avatar
Så här gör du. Starta Iexplorer, efter ca 10 sek så drar du ur elsladden från datorn. den startas då om ´och du gör sedan samma sak en gång till...
2004-03-20, 00:22
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
...och ge mig nu inte någon komplicerad teknisk codec lösning som man måste vara Einstein för att lösa. Förklara utförligt om ni vet vad problemet är. Är en "vanlig" datoranvändare.

/J

Kanske läge att föreslå en liten promenad till närmaste videobutik istället...
2004-03-20, 00:45
Moderator
Ruskigbusss avatar
Men ... du har ju fått svar på frågan - till och med tackat PADs för svaret?!

2004-03-20, 01:20
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Men ... du har ju fått svar på frågan - till och med tackat PADs för svaret?!

fortsätt då diskussionen där, om det är samma problem

låst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in