Nu måste någon hjälpa mig!
...sjuttonde gången jag skriver till ngt forum med denna fråga. Får alltid ett stort ? tillbaka om något svar alls!
Problemet är följande: plötsligt en dag så har ung. hälften av mina filmer i datorn fått en liten vit ruta (bestående av 9 mindre rutor) som dansar omkring hysteriskt över hela skärmen. Vad är detta? ..och varför bara på en del filmer. Tror mig ha kommit fram till att det enbart är SVCD filmer, men är inte säker. Vad ska jag göra? ...och ge mig nu inte någon komplicerad teknisk codec lösning som man måste vara Einstein för att lösa. Förklara utförligt om ni vet vad problemet är. Är en "vanlig" datoranvändare.
Vill moderator flytta tråden till mer lämplig avdelning så gör gärna så. Bara någon kan hjälpa mig!
...och ge mig nu inte någon komplicerad teknisk codec lösning som man måste vara Einstein för att lösa. Förklara utförligt om ni vet vad problemet är. Är en "vanlig" datoranvändare.
/J
Kanske läge att föreslå en liten promenad till närmaste videobutik istället...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!