Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
blir du slagen me tillhyggen så kan du ju "försvara" dig så mycket du vill... du får ju försvara dig me tillhygge om du själv först blir angripen me tillhygge... bara mosa!!!
köp ett utdragbart teleskop-fälgkors som finns på biltema....jävligt gedigna att slå me....snabba slag i jämnförelse me ex. baseballträ... sen kan du ha den innanför tröjärmen så den inte syns...blir sjysst effekt när du snärtar ut den o börjar "möblera" i revben mm..
mvh.T
mvh.T
Instämmer!
Jag skulle vilja tipsa om en bra sak…
Blivit attackerad vid rödljus två gånger av svartingar som rusat fram och ryckt i bildörren. Skitskraj blev jag förstås, och åkte iväg mot rött ljus för att komma undan.
Jag är övre medelålder, inte alls stark, mesig "familjefar", "svenne", och inser att jag inte har mycket att sätta emot när dt kommer ett gäng "kusiner"
En av gångerna ryckte dom jävlarna sönder handtaget, som kostade 1.300 att reparera.
Var inne på Mekonomen för att köpa ett fälgkors. Blev rådd att köpa ett fälgkors-teleskop. Längre skaft än ett vanligt fälgkors, och det är mindre ansträngnde för en gammal mans rygg.
jag tog hem det, tog ur det ur plasten, och nästa morgon la jag det i dörrfickan. Gick ett par veckor.
Åkte en morgon till jobbet, och blev tvungen att stannade vid rödljus.
Då sprang fram tre blattar och började sparka på bilen och skränade som ena jävla schimpanser.
Det bara svartnade, eftersom jag såg tusenlapparna flyga åt helvete i reprationer av bucklor och repor, så jag fick halvt omedvetet tag i teleskopet och sprang ur bilen och började vifta allt vad jag orkade.
teleskopet blir ungefär 50 cm långt när man snärtar till, så man har armslängds avstånd till idioterna.
jag träffade en av dom i magen så han stöp, och då sprang dom andra två iväg.
Fyfan vad nöjd jag blev.
En fälgkorsteleskop är inget vapen, och man kan väl inte bli fälld om man använder det i självförsvar "i hastigt mod och själv-värn"
Man tar ju bara det somligger närmast och försvarar sig.
Köp fälgkorsteleskop och använd dom!!
Slå in pannbenet på dom