Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-05, 23:43
  #1
Medlem
Hej,

Är jag ute på djupt vatten om jag snortar i mig 3g sub om jag tagit 5x2mg kryssar?

Sist snorta jag 2g sub och tog en 1mg upjohn och kände inte något alls.



Mvh
Citera
2010-04-05, 23:47
  #2
Medlem
SMD FBs avatar
Antar att du menar mg såklart.

Har du lite bensotolerans så är det ingen fara. 3mg bup är ingen monsterdos.
Citera
2010-04-05, 23:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Antar att du menar mg såklart.

Har du lite bensotolerans så är det ingen fara. 3mg bup är ingen monsterdos.


Förlåt, så klart jag menar MG =) Jag är iaf opiodtolerans eftersom jag ätit det varje dag i ca 2 år. Benzo har jag väl käkat i ett halv år då och då för att undvika att bli beroende på något sätt. Men jag får ta mkt benzo för att märka om jag ens gör.

I påskafton tog jag 5st upjohn, märkte inget. dagen innan de tog jag 16st stesolid 10mg och märkte inget, en alvedon är starkare.

Just nu har jag tagit 5st Clonazepam 2mg roche och 100mg tramadol plus 1000mg alvedon. Nu har det gått ungefär 15-20 min och inget än. Ska jag testa med en lina att börja med?
Citera
2010-04-06, 00:27
  #4
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSeinfeld
Förlåt, så klart jag menar MG =) Jag är iaf opiodtolerans eftersom jag ätit det varje dag i ca 2 år. Benzo har jag väl käkat i ett halv år då och då för att undvika att bli beroende på något sätt. Men jag får ta mkt benzo för att märka om jag ens gör.

I påskafton tog jag 5st upjohn, märkte inget. dagen innan de tog jag 16st stesolid 10mg och märkte inget, en alvedon är starkare.

Just nu har jag tagit 5st Clonazepam 2mg roche och 100mg tramadol plus 1000mg alvedon. Nu har det gått ungefär 15-20 min och inget än. Ska jag testa med en lina att börja med?
Varför tog du 100mg tramadol? Det är typ den terapeutiska dosen som de flesta börjar med (50mg iofs).
Hur stor opioidtolerans har du? Vad har du tagit varje dag i 2 år samt vilka doser? Du bör dock inte ta så mycket mer benso.
Citera
2010-04-06, 12:42
  #5
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSeinfeld
Förlåt, så klart jag menar MG =) Jag är iaf opiodtolerans eftersom jag ätit det varje dag i ca 2 år. Benzo har jag väl käkat i ett halv år då och då för att undvika att bli beroende på något sätt. Men jag får ta mkt benzo för att märka om jag ens gör.

I påskafton tog jag 5st upjohn, märkte inget. dagen innan de tog jag 16st stesolid 10mg och märkte inget, en alvedon är starkare.

Just nu har jag tagit 5st Clonazepam 2mg roche och 100mg tramadol plus 1000mg alvedon. Nu har det gått ungefär 15-20 min och inget än. Ska jag testa med en lina att börja med?

Som SMD sa så ska det inte vara några problem om du har sådan tolerans. Hur gick det sen(antar bara att du körd på)?

Verkar som om du får dra ner på benson ordentligt om du inte känner något på 5mg alprazolam eller 160mg diazepam. Mitt tips är att trappa ner lite och gå av helt ett par månader så kroppen får rensa lite.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback