2004-03-19, 14:27
Medlem
Vill fråga om det är nån som har testat TFMPP ??
Citera
2004-03-19, 16:05
Medlem
Retwas avatar
Nä, vad är det??
Citera
2004-03-19, 16:15
Medlem
Från erowid:

"Its stimulant properties are not considered particularly interesting on their own"

"TFMPP is used orally at doses of between 25-100 mg, usually in combination with BZP or other piperazines"

Så är nog inget som är direkt roligt..
Citera
2004-03-19, 22:35
Medlem
Kalimans avatar
är inte tfmpp en ingridiens i x4?
om det är det så tog jag 1 piller kändes som frätningar på tungan komm ner i magen kändes som att magen skulle fräta sönder sen kräkningar i 1 timme sen vart jag uppåt lite små snurrig lätta hallisar o mådde bra som faen.
biefekter kände inte hunger på 3 dagar, blev helt slut i kroppen ont så fort jag rörde mig, typ som tränings värk fast värre och i HELA kroppen tex lungorna kunde knapt hosta/skratta
piperazine(pp) är knapt testade så att man betalr typ för att få vara en försöks kanin har jag fått reda på i efter hand

INNE håll i x4
oMPP (1-(4-Methoxyphenyl)piperazine dihydrochloride)
mCPP (2-(2-Methyl-4-chlorophenoxy)propionic acid)
pCPP (1-(3-Chlorophenyl)piperazine dihydrochloride)
TFMPP HCL
Citera
2004-03-19, 22:50
Medlem
Babaumfs avatar
Jo, jag testade det rent.. Dummaste jag gjort!
Tog 120mg, efter typ en timme blev jag aldeles varm i kroppen och började känna nästan som om jag tagit E...,

Trodde det skulle bli en mysig tripp... Men efter det tog alla sköna efekter slut..

Fick tok högt blodtryck, fick ont i kistan (nästan som kramp..), svettades som en dåre, fick värk i benen och armarna och blev helt nojjig...

Det enda bra med detta var att jag såg saker lite klarare, färger förstärktes..
Jag var tvungen å gå runt i en skog i fyra timmar för å få skiten ur systemet..

Inget jag rekomenderar, ett jävla gift..
Citera
2004-03-19, 23:05
Medlem
Kalimans avatar
mm glömde det där med att det känndes typ som att kroppen började koka sedan satte kräkningarna in och kokandet av den egna kroppen fortsatte.

tack för att du på minde mig Babaumf
Citera
2004-03-19, 23:29
Medlem
Inte så konstigt att man blir att må dåligt av skiten! Det är ju gjort för att ta död på maskar o dyl hos tex hästar...
Citera
2004-03-19, 23:45
Medlem
Kalimans avatar
hmm fyfan och det har jag ätit
det kan nog förklara dom frätande kännslorna
Citera
2004-03-19, 23:50
Fick ont i näsan, inget annat...
Citera
2004-03-20, 02:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Jaja, pga av att alla roliga droger förbjuds så använder nu folk en massa lagliga "alternativ" som är skadliga utan att vara roliga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in