2010-04-05, 22:09
Medlem
chaoswithins avatar
Det som talar emot att du har bliit drogad r att du har fr mycket minne av kvllen och du hade fr bra balans. Drmed inte sagt att det kan ha hnt.
GHB/GBL skulle det teoretiskt sett kunna vara, dock har jag frskt blanda i det i l/drinkar till vnner och dom har utan undantag mrkt det p smaken, det som r lttast att blanda i smakmssigt r Nitrazepam/Flunitrazepam varav det senare r i stort settt uteslutet pga tillgng/frgmedel etc.

Och som en kul grej kan jag ju bertta att jag personligen blev aprak p tre starkl en gng, vet fortfarande inte hur det gick till men drogad blev jag garanterat inte.
Citera
2010-04-06, 01:28
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
det som r lttast att blanda i smakmssigt r Nitrazepam/Flunitrazepam varav det senare r i stort settt uteslutet pga tillgng/frgmedel etc.

Medan jag lste denna trd kom jag och tnka p FM1orna jag nyligen brjat f tag p hr omkring, 1mg flunitrazepam. Smaklsaste pillret jag stoppat i mun, mjl r det nrmaste jag kan komma p att jmfra smaken med. Fr ha med ett gng sdana nsta gng man skall ut och gra stan.
Citera
2010-04-06, 15:00
Medlem
Yohomies avatar
Lter som en fylla. Har sjlv haft dagar d man blivit sdr och varit riktigt lttpverkad knasigt nog.
Citera
2010-04-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Det som talar emot att du har bliit drogad r att du har fr mycket minne av kvllen och du hade fr bra balans. Drmed inte sagt att det kan ha hnt.
GHB/GBL skulle det teoretiskt sett kunna vara, dock har jag frskt blanda i det i l/drinkar till vnner och dom har utan undantag mrkt det p smaken, det som r lttast att blanda i smakmssigt r Nitrazepam/Flunitrazepam varav det senare r i stort settt uteslutet pga tillgng/frgmedel etc.

Och som en kul grej kan jag ju bertta att jag personligen blev aprak p tre starkl en gng, vet fortfarande inte hur det gick till men drogad blev jag garanterat inte.

Jag minns nstan ingenting, lite smsaker har kommit tillbaka men det mesta har kompisar frklarat fr mig i efterhand.
Citera
2010-04-06, 21:24
Medlem
Krim1s avatar
Ska bli intressant att se vad svaret ger.
terkom sfort du ftt reda p testresultatet.
Citera
2010-04-07, 00:12
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
konstigt att du varken sg eller knde smaken av det. antagligen snedfylla men g och testa dig. skulle vara kul att veta skert.

Indeed, du borde ha knt en bismak av knark och du borde ha sett oupplst pulver (frn krossade tabletter, tex rohypnol eller liknande) i glaset, eller knt det i munnen (tex att det knns som att man tuggar med sand mellan tnderna).

Det enda flytande jag kan tnka mig r GHB, men d borde du dckat och ftt andningsdeppresion med tanke p hur mycket du drack.

Men skynda dig ivg till polisen och be om att f gra ett drogtest innan resterna i kroppen kt ut. och frsk kissa s lite som mjligt tills dess eftersom du pinkar ut resterna, och hller du dig fr du mer restprodukter i urinblsan vilket hjlper dig f ett positivt utslag p stickorna.

EDIT : oj, sg att du visst redan fixat med urinprov..
Citera
2010-04-07, 21:31
Medlem
Tnker p en viss rockystrip :]
Citera
2010-04-07, 23:04
Medlem
Katzespeiens avatar
Med mina oerhrda psykiska krafter frutspr jag att urinprovet visar negativt.
Citera
2010-04-08, 17:27
Medlem
NattKattHatts avatar
Du fr komma ihg att skriva i trden vad provet visade sen
Citera
2010-04-08, 23:20
Medlem
j0h2ns avatar
Djsh, indeed.. Rtt smack p..
Citera
2010-04-11, 01:50
Medlem
Tyvrr blir jag tvungen att sga att jag testade positivt fr Benzodiasepam-ngonting. Det kan ha varit det lugnande jag fick p sjukhuset 2 dagar innan sa dom, jag har ingen aning.
Citera
2010-04-11, 02:00
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelioCastroneves
Pyttesm champagneglas och vodkan var knappt att tala om. Och detta intogs under cirka 5 timmar. Brukar dricka mer n s p ungefr 2 timmar.

Jag r 99% p att det hr var allt jag drack, har kollat igenom kvitton till och med. Baksmllan var vldigt konstig ja.

Jag ringde en kille som jobbar p Maria Ungdom nyss, jag ska ka in och lmna ett urinprov. Jag har haft tidigare kontakt med dom och jag kunde komma dit och lmna ett prov utan att en ny anmlan skulle g till soc. Det var hyggligt av han.

Det som du nmner med baksmllan pminner mig vldigt mycket om nr jag testade ett par roppar
Det var en baksmlla, men en vldigt annorlunda sdan.. var helt skumt med det hela tyckte jag - Frn mina egna erfarenheter d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in