Citat:
Ursprungligen postat av HelioCastroneves
Fast det r skillnad p sura poliser som vill stta dit dig. Den hr tjejen jobbade bara med just fall som det hr och om ngon kunde avgra om jag hade ftt i mig ngot var det nog hon.
Men ls hela texten. Jag hade tit ordentligt, den alkohol du nmnde dracks under 5 timmar nstan. Jag vet att jag klarar mer alkohol. Jag har haft ett antal rejla snedfyllor och inget har p ngot stt liknat denna.
Men ingen r gladare n jag om du har rtt, ingen!
Det jag pratade om handlar inte om poliser utan krogar som har som standardbemtande att ringa polisen och sedan se till att "spyflugan" frs till fyllecell. Har aldrig sjlv hamnat i cellen p det sttet men har sett detta fenomen samt hrt om bekanta som rkat ut fr det. Det grs inga undantag hr inte.
Sedan frstr jag inte varfr det endast r negativa krogupplevelser som frknippas med droger. Alkohol r en sjukt stark drog som blir starkt glorifierad, har man en superkvll s var det en grym fylla, snear man blev man drogad.
Ingen ngonsin som frgat sig varfr folk tar droger? Fr att m dligt? Nvl ondig diskussion, hoppas bara du uppdaterar nr provresultaten kommit, det vore du frmodligen ensam med. Frutom han som pstod sig ha blivit drogad av PCP men vgrade ladda upp de papper som tydligen skulle finnas.