Citat:
Ursprungligen postat av Adjutor
Jag missade att du hade ont 2 dagar efter, ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Då kan det bli aktuellt med lite mer info. Hur gammal är du? Har du haft urinvägsinfektion innan? Testat dig för ALLA sexuellt överförbara sjukdomar? Har du haft problem med trötthet, att du är törstig och kissar mer? Tar du några mediciner(även receptfria)? Har du haft några problem med magen? Problem med erektion eller utlösning eller minskad sexualdrift? Har du haft problem med någon form av sten? Känns det som att det gör ont/trycker om du känner på magen? Har du genomgått en inspektion av prostatan, när?
Men samma råd jag ger till alla oavsett, gå till doktorn då de kan undersöka dig(något som är svårt på flashback) samt har tillgång till prover, fullständig anamnes osv osv..
Tacksam för svar på ovanstående då dina svar kanske kan ge lite vägledning. Men som sagt, gå till doktorn.
Mvh Adjutor
jag ska försöka svara på alla frågorna =)
jag är 22år
jag tror inte jag har haft urinvägsinfektion men däremot har jag haft ont ibland när jag kissar hela livet fast inte alls lika mycket som det är nu.
nej jag har inte testat mig mot allt jag trodde att man såg nästan alla könssjukdomar på odlingen.
Jag har nog inga speciella problem med trötthet förutom att jag sover mycket länge alltid.
Jag dricker nog normalt mycket tror jag och även att jag fast jag har alltid kissat väldigt långsamt och ibland gör det sista kisset ont =/
jag tar levaxin.
Inga problem med magen
inga problem med erektion eller sexdrift
aldrig haft problem med sten
nej det gör inte ont när jag trycker på magen
jag har inte gjort prostata undersökning
jag ska till vårdcentralen på tisdag eftersom att det är helg nu antar jag att dom bara tar emot akuta fall ?
tack återigen för att du försöker hjälpa mig

!