Jag bor typ mindre än 200 meter från tunneln men jag har inte hört ett jäkla knyst om det. Kul att det händer något i hålan annat än inbrott i källare och bilar.
Trist att det blev såhär, festen hade verkligen potential!
2 timmar schranz var ändå nice
Dieselaggregatet var jävligt kasst placerat, mitt i tunneln i princip.
Han som arrangerade festen brukar anordna bra fester i vanliga fall. Va som sagt brist på 3faskabel som som va den felande länken i detta fall. (tanken va att dom skulle placera det utanför)
Det är knappast brist på 3fas kabel i stockholm... Känns mera som att man släppte den saken när man inte orkade mera.. Annars kan man köpa alt. hyra det..
Vi i TMC känner att vi är skylldiga er alla som blev drabbade en ursäkt och en förklaring!
Vi vill självklart inte att någon ska bli skadad på våra fester, och gör alltid så mycket vi kan för att undvika att det händer, denna gången brast vi tyvärr i planeringen på en vital punkt, vilket resulterade i att flera personer fick problem. Så fort vi upptäckte vad som höll på att hända så utrymde vi "lokalen" för att undvika allvarligare personskador, när vi bedömmt läget beslutade vi även att avbryta hela festen.
Det vi brast i var att vi uppskattade ventileringen i lokalen som större än vad den faktiskt var (till en början var det INTE tänkt att ha ett elverk innommhus, men pga brist på 3faskabel så blev det ändå så) och pga detta blev många illamående, fick huvudvärk och några personer svimmade.
För alla er som vill ha en utförligare förklaring så kontakta gärna oss, antingen via mail här på sidan eller via vår mailadress.
Vi ber än en gång så hemskt mycket om ursäkt, självklart ska inte sådant här få hända, men av någon anledningen gjorde det det ändå.
Det här var fanimig nattens garv. Visst, tre år sen någon skrev i tråden.
Men hur fan tänker man om man placerar ett elaggregat i mitten av en tunnel som är plomberad?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!