2010-04-04, 01:29
Medlem
Amex88s avatar
Har en Hp HDX 16 laptop, kör med windows vista.
med volymkontroller på tangentbordet som är tryckkänsliga för "Volym, Treble, Bass"
Och när man använder dessa kommer det upp en svart ruta på skärmen där man ser hur högt man sänker och höjer.. helt vanligt so-far..

Men nu har dessa börjat få eget liv och när man inte rör kontrollen kommer den upp och ändrar på treble och bass. Samtidigt som den gör ett sånt här "klick-tryck" ljud för varje steg det ökar/minskar vilket är sjukt irriterande när man gör annat på datorn och att vissa program blir tabbade till skrivbordet för att den vill ändra ljudet automatiskt.

Någon som haft samma problem eller vet hur man kan göra?
Eller om jag kan avaktivera mina kontroller på tangentbordet kanske.

Mvh
Citera
2010-04-04, 04:11
Medlem
Jonny666s avatar
Kan du ändra bas och diskant via qbuttons?? haft en likadan och kan inte minnas att den hade det eller någon annan dator jag ägt, låter som hårdvaru iaf, avinstallera qbuttons eller avaktivera dom så kan dom inte spöka..
Citera
2010-04-05, 16:36
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
Kan du ändra bas och diskant via qbuttons?? haft en likadan och kan inte minnas att den hade det eller någon annan dator jag ägt, låter som hårdvaru iaf, avinstallera qbuttons eller avaktivera dom så kan dom inte spöka..
kan inte hitta något som heter Qbuttons på min dator? kan det vara något annat program som kontrollerar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in