Jag vann idag ca 1100 kr på Bwin efter att ha fått rätt på en femling. Grejen är den att de 30 kr jag använde som insats var ifrån ett bonus. Bwin brukar några gånger om året komma med 30kr-erbjudande. Och grejen är även den att jag skapat massor av konton för att ta del av alla dessa erbjudanden.
Vilket är det säkraste sättet att ta ut pengar? Jag vill nämligen inte bli anmäld för bedrägeri när jag försöker ta ut pengarna.
Och kan Bwin anmäla mig? Jag har skapat ca 10 konton där jag använt olika för- och efternamn. Men kan de bevisa att det är jag som använt alla dessa namnen? Tar Bwin såna här fall på allvar eller är det bara skitsamma för dem?
Jag klickade på att ta ut genom Western Union eftersom det stod "kontant". Utan att få veta vad exakt det är klickade jag på "Betala" och det tog ut alla pengar ur kontot på direkten.(

) Sen stod det att de nu kommer skicka ett brev med instruktion och att jag även måste skicka ett foto-id, något som jag verkligen inte vill. Går det på nåt sätt att ångra WesternUnion-uttaget och istället välja banköverföring?
Tack