• 1
  • 2
2010-04-03, 22:39
Medlem
Jag vann idag ca 1100 kr på Bwin efter att ha fått rätt på en femling. Grejen är den att de 30 kr jag använde som insats var ifrån ett bonus. Bwin brukar några gånger om året komma med 30kr-erbjudande. Och grejen är även den att jag skapat massor av konton för att ta del av alla dessa erbjudanden.

Vilket är det säkraste sättet att ta ut pengar? Jag vill nämligen inte bli anmäld för bedrägeri när jag försöker ta ut pengarna.

Och kan Bwin anmäla mig? Jag har skapat ca 10 konton där jag använt olika för- och efternamn. Men kan de bevisa att det är jag som använt alla dessa namnen? Tar Bwin såna här fall på allvar eller är det bara skitsamma för dem?

Jag klickade på att ta ut genom Western Union eftersom det stod "kontant". Utan att få veta vad exakt det är klickade jag på "Betala" och det tog ut alla pengar ur kontot på direkten.( ) Sen stod det att de nu kommer skicka ett brev med instruktion och att jag även måste skicka ett foto-id, något som jag verkligen inte vill. Går det på nåt sätt att ångra WesternUnion-uttaget och istället välja banköverföring?

Tack
Citera
2010-04-03, 22:43
Medlem
wernblom88s avatar
Tyvärr du är körd om du har förfalskat uppgifter för de kommer se det när du skickar in id. Sen måste du ändå omsätta pengarna har jag för mig, brukar vara så på andra bolag iaf.
Citera
2010-04-03, 22:48
Bannlyst
Trada över pengarna till betfair
Citera
2010-04-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Tyvärr du är körd om du har förfalskat uppgifter för de kommer se det när du skickar in id.

Jo förstod det, men hoppades på att nån vet hur man ångrar uttaget. Man behöver nämligen inte foto-id med banköverföring.

Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Sen måste du ändå omsätta pengarna har jag för mig, brukar vara så på andra bolag iaf.

Jag tror inte man behöver göra det ifall det är ett 30krgratis-erbjudande. Dessutom är 1100kr 36x30.

Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Trada över pengarna till betfair

Vad är det för skillnad där? Kan man skriva sina riktiga personuppgifter där utan att Bwin kan lägga märke till ändrad information?
Citera
2010-04-03, 22:59
Medlem
addims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smallbill85

Jag tror inte man behöver göra det ifall det är ett 30krgratis-erbjudande. Dessutom är 1100kr 36x30.

Vinner du 1100 kronor med en insats på 30 har du fortfarande bara omsatt 30 kronor.

Vet inte hur ditt bonuserbjudande ser ut dock.
Citera
2010-04-03, 23:00
Bannlyst
Du är kööörd!!!

Varför frågade du inte först? istället för att göra uttag o sen fråga.
Och det värsta av allt. Du har ju säkert skapat alla konton på samma IP-adress!!!

Jag missbrukade Betssons 25kr erbjudande jag vet inte hur många gånger. Vann en gång. När jag skulle ta ut pengarna spärrade dem kontot o fick inga pengar.
Citera
2010-04-03, 23:09
Bannlyst
BWIN vill alltid att man ska skicka in uppgifter så ta inte ut några pengar!!!!!!!!!!!

två valmöjligheter som jag ser det

chipdumpa dom till en kompis/ditt riktiga konto

trada över till betfair
Citera
2010-04-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
BWIN vill alltid att man ska skicka in uppgifter så ta inte ut några pengar!!!!!!!!!!!

två valmöjligheter som jag ser det

chipdumpa dom till en kompis/ditt riktiga konto

trada över till betfair

Hur tänker du när du säger att han kan trada över pengarna till Betfair. Han kan ju ändå inte ta ut dem från Bwin (om det kontot skulle vinna), då är ju tradingen totalt meningslös.
Citera
2010-04-04, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tanken1
Hur tänker du när du säger att han kan trada över pengarna till Betfair. Han kan ju ändå inte ta ut dem från Bwin (om det kontot skulle vinna), då är ju tradingen totalt meningslös.

if you aint in you cant win
Citera
2010-04-05, 06:04
Medlem
Johanboyboys avatar
Chipdumpningen föreslår jag. Jag har gjort detta en gång, och det gick hur galant som helst, bara man inte spelar för uppenbart och går all in med 72 mot 23
Citera
2010-04-05, 06:21
Medlem
hehe, han kan ju inte trada över till betfair....
han kommer aldrig kunna få ut dessa pengar från betandwin
och såfort han ens försöker så kommer dom se att alla konton han gjort är från samma ip och han kan glömma dessa pengar
Citera
2010-04-05, 18:01
Medlem
Hur i hela helvetet ska han kunna skicka över pengarna till Betfair?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in