2010-04-05, 16:56
Medlem
Greeegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpulver
Vad jag har förstått är att han visste att P låg mellan skärmen och däcket från frasses-smörblomman.. H.D och P.F bråkade på frasses, T.Å körde från åhlens. H.D och T.Å är mycket bra vänner och meningen var inte att köra på han.
Gick inte färden från smörblomman och mot Rönnbäcks? P.F och H.D bråkade väll på frasses men sedan gick P.F därifrån och T.Å hann ikapp honom vid smörblomman.
Citera
2010-04-05, 17:01
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeeger
Gick inte färden från smörblomman och mot Rönnbäcks? P.F och H.D bråkade väll på frasses men sedan gick P.F därifrån och T.Å hann ikapp honom vid smörblomman.

Nej, fel.

Färden gick från rödljusen vid Frasses till det röda trähuset vid smörblomman.
Citera
2010-04-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitnodig
PF måste då absolut ha 9 liv, han överlever allting.
Han har fallit från sanden skolan högst upp, rakt ner i betong golvet så han bröt nacken, han har en järn platta i nacken nu..
Han har krockat mitt i centrum, så dom som åkte fick nack problem, bröt bäckenbenet osv, och PF klarar sig utan skador.
Han har åkt på skoter in i en husvägg ( tror jag det var? ) så han som körde fick åka in på sjukhus..
Han har sett en av sina bästa kompisar drunkna under en skoter färd.
Han har blivit fälld för en massa misshandlar så han har haft fotboja i ca 5månader tror jag det var.
Men PF har jobb, hus och flickvänn, förutom när han dricker alkohol så är han en kille som lever under socialt ordnande förhållanden

Synd då att han inte avstår från all alkohol så att han kan fungera normalt.
Citera
2010-04-06, 01:03
Medlem
Re3bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zar9011
Här blir PF omht av polis 2007.

http://www.youtube.com/watch?v=kFhXwSCF1qw

Hehe, att dagens ungdomar aldrig lär sig att det ända sättet att knäcka länsman på är med några automatkarbiner eller med mod och kamp skicklighet som Arnold och Jet li har tillsammans... hoppas fjanten dog..
Citera
2010-04-06, 10:20
Medlem
Flash-Gordons avatar
Det låter i del 2 som att den ena snubbens farsa är åklagare. Det är han som ligger ner till höger i slutet av filmen som ger telefonnummret "070-590??66" till en annan bonnläpp. Bonnläppen låter så glad när han fått numret "nu jävlar"....
Senast redigerad av Flash-Gordon 2010-04-06 kl. 10:26.
Citera
2010-04-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-Gordon
Det låter i del 2 som att den ena snubbens farsa är åklagare. Det är han som ligger ner till höger i slutet av filmen som ger telefonnummret till en annan bonnläpp. Bonnläppen låter så glad när han fått numret "nu jävlar"....

Den som ligger ner till höger och säger numret har ingen åklagare till far. Hans farsa är enligt vad jag fått höra från säkra källor en skogsägare som bedriver skogsbruk osv....
Defintivt ingen lagens man!!!
Anser det som ett klantigt försök att försöka påverka snutarna att släppa dom.
Dom hade gripit t om Carl Philip i den här situationen!
Citera
2010-04-06, 10:32
Medlem
Greeegers avatar
T.Å kommer begäras häktad idag eller imorgon, han nekar till brott.

- Vi har bra vittnesuppgifter som har pekat ut samma gärningsman så utredningsmässigt är det mycket goda chanser att brottet klaras upp, säger Tomas Schäufele, länsvakthavande polisbefäl till Norrbottens-Kuriren.

Kanske lika bra att han erkänner
Citera
2010-04-06, 13:11
Medlem
Inte-Igens avatar
Inte det minst överasskad övet att T har gjort detta. Dock så är P ingen höjdare i mina ögon heller.
Citera
2010-04-06, 14:51
Medlem
knarkpulvers avatar
Citat:
PF måste då absolut ha 9 liv, han överlever allting.
Han har fallit från sanden skolan högst upp, rakt ner i betong golvet så han bröt nacken, han har en järn platta i nacken nu..
Han har krockat mitt i centrum, så dom som åkte fick nack problem, bröt bäckenbenet osv, och PF klarar sig utan skador.
Han har åkt på skoter in i en husvägg ( tror jag det var? ) så han som körde fick åka in på sjukhus..
Han har sett en av sina bästa kompisar drunkna under en skoter färd.
Han har blivit fälld för en massa misshandlar så han har haft fotboja i ca 5månader tror jag det var.
Men PF har jobb, hus och flickvänn, förutom när han dricker alkohol så är han en kille som lever under socialt ordnande förhållanden

Vi ska inte glömma att PATRIK FREDRIKSSON är en kvinnomisshandlare!
Citera
2010-04-06, 15:36
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpulver
Vi ska inte glömma att PATRIK FREDRIKSSON är en kvinnomisshandlare!

Vem har han spöat på? Hade för mig han och K hade det bra då dom var tsm. Dock många år sedan.
Citera
2010-04-06, 16:43
Medlem
Ne, PF är ingen kvinnomisshandlare.. Och jag tror det är SJ som tar nummret på youtube filmen, och om det är han, så är hans pappa polis.
Citera
2010-04-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ne, PF är ingen kvinnomisshandlare.. Och jag tror det är SJ som tar nummret på youtube filmen, och om det är han, så är hans pappa polis.

Enligt källor jag har i Boden, som personligen är bekanta med PF, så har han jobbat, köpt sitt eget hus och har sina bilar som främsta intresse. Tråkigt så spårar det ur när han dricker alkohol, MEN han hatar dom som håller på med narkotika!
Tar honom inte i försvar, men killen har själv jobbat ihop till allt han har och är inte född med silversked i munnen, bortklemad av rika föräldrar som denna TÅ.
Skriv inte ner honom som kvinnomisshandlare om ni inte har belägg för det. Det är ju faktiskt PF som är påkörd och svårt skadad, nu hoppas vi att han tillfrisknar.
Samt att den skyldiga till detta vansinnesdåd får sitt RÄTTMÄTIGA STRAFF!!!!!!!!!
Hur fan kan man fortsätta köra med honom under bilen, när man höra honom skrika och dunka på dörren för att få föraren att stanna????????????? VILKET SVIN!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in