Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-03-18, 14:27
Medlem
Hallå! har tänkt mig en kur bestående av testo+winstrol, skulle vara tacksam om någon kunde dela med sig av egen erfarenhet av effekter, samt tipsa om vilken mängd och längd + dosering av kuren som är optimal!! tacksam för svar....
Citera
2004-03-18, 15:44
Medlem
Aeolos avatar
vad e det för testo du har?

annars så på winnyt tycker jag

oralt=minst 30mg
i.m=minst 50mg

du borde inte köra längre än 6 veckor på en 17AA steroid....
Citera
2004-03-18, 21:19
Medlem
Naud-s avatar
ta en full näve piller å kräng i dig varje dag + öppna och drick innehållet ur injektions kapslarna..... svälj allt med ett stort glas oboy
=) värsta kuren =)
Citera
2004-03-18, 22:25
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
ta en full näve piller å kräng i dig varje dag + öppna och drick innehållet ur injektions kapslarna..... svälj allt med ett stort glas oboy
=) värsta kuren =)

ska det där va ett skämt elel
Citera
2004-03-18, 23:44
Medlem
Naud-s avatar
nä blodigt seriöst...va tror du.... såg du inte alla mina trevliga =)
Citera
2004-03-19, 01:24
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
vad e det för testo du har?

annars så på winnyt tycker jag

oralt=minst 30mg
i.m=minst 50mg

du borde inte köra längre än 6 veckor på en 17AA steroid....

Är inte Winnyt ganska mildt i form av biverkningar...?
Citera
2004-03-19, 09:26
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Är inte Winnyt ganska mildt i form av biverkningar...?

det skulle jag inte säga....den e väldig toxic för levern....så du borde köpa nån slags av leverskydd om det du kör det....

2, dessutom kan man tappa hår av det
3, få ont i lederna...

de 3 är de mest kända bi effekterna av winny.....så jag vet inte om det skulle va sååååå säkert o köra det..

köp glukosamin för lederna också.....kom ihåg att dricka mycket vatten...
Citera
2004-03-19, 14:06
Medlem
Alladins avatar
Fick bilden av en mild steroid från Maxx.nu:

"WINSTROL (Stanzolol) 50 mg/ml eller 2 mg/tabl. Det finns även under namnen Stromba och Winstrol Depot. Denna steroid är tillverkad av Winthrop i hemlandet och av Zambon i Europa. Denna mycket populära steroid är en Variant av DHT. Den är en relativt lågandrogen steroid som inte tycks vara aromatiserande, men levertoxisk i stora doser. Mycket få brukare rapporterar vätskeretention eller andra biverkningar vid bruket av Winstrol. Medicinen är populär till alla ändamål. Många kombinerar den med Primobolan. eller Parabolan för fettreducering, andra kombinerar den med testosteron för att öka i storlek och styrka. Kvinnor använder ofta denna Steroid, men den kan ibland leda till virilitet trots små doser. Brukarna rapporterar om solid ökning av musklerna med hjälp av winstrol, de kvarstår längre efter det att man slutat med medicinen. Idrottsmän föredrar också den injicerbara versionen framför den orala. Den vattenbaserade, injicerbara formen är tillgänglig endast som veterinärmedicin i USA, i Europa är det lätt att få tag i som Winstrol eller Winstrol Depot som är anpassade för mänskligt bruk. Doserna varierar mellan 3 - 5 ml dagligen för män och 1- 2 ml för kvinnor. De orala doserna uppgås vanligtvis till 16-30 mg dagligen för män och 4-8 mg för kvinnor. Winstrol har varit en populär förfalskning under de senaste åren."

Men det står ju att det är Levertoxict i större doser...frågan är vad som menas med större...
Citera
2004-03-19, 15:39
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Men det står ju att det är Levertoxict i större doser...frågan är vad som menas med större...

kanske killen menar 50mg-100mg/dag, såna doser....men jag tycker fan 50mg/dag e perfekt....oralt så att säga...

vet flera som fått ont i lederna av 50mg/dag(just därför kör man glukosamin med det)....en av mina kompisar mräkte att han tappade hår på 24mg/dag, efter att ha duschat såg han hårtussar på golvet ...men hans gener e lite
Citera
2004-03-19, 15:41
Medlem
Aeolos avatar
a du kan ju köra på 16mg-20mg/dag som han säger....det låter lungt....fast du lär inte bli så nöjd
Citera
2004-03-19, 18:37
Bannlyst
Det är med tappa håret e äckligt. Funkar inte finasterid propecia om man använder det? Växer håret tillbaks på nått sätt? Har hört både och..
Citera
2004-04-19, 18:41
Medlem
hur blir huden av win?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem