Precis som rubriken säger så får jag munsår ansiktshuden av karlars skäggstubb. Jag får munsårsutbrott längs med läppranden och på huden nedanför läpparna, dvs där skäggstubben trycks mot mig vid hångel.
Jag får alltså inte munsåren på läpparna utan på själva huden som omger läpparna.
Det är samma sak varenda gång jag hånglar och har sex - och jag vet inte hur jag ska förhindra detta. Skäggstubben retar min hud och triggar en grym munsårsattack. Visst, karln kan raka sig. Men det är ju i praktiken inte möjligt att slita fram en rakhyvel vid varje tillfälle han vill ge mig en längre kyss eller jag vill ta en.
Så varje gång jag hånglar eller har sex får jag räkna med en vecka av geggiga munsår på huden runt om läpparna. Inte så vidare skoj och aptitligt.

Jag kan inte kyssas eller suga av killen. Och ärren lyser röda länge innan de bleks.
Finns det någon har ett tips eller två om hur jag ska undvika att munsår uppstår? Jag vill ju inte behöva avstå hångel helt och hållet eller vara tvungen raka karln varje gång jag vill ge en spontan kyss.