Citat:
Ursprungligen postat av Outlaw-Immortalz
Så du menar enkelt sagt om jag kör programmet och fullbordar denna körningen kommer hela hårdisken även alla mina egna dokument försvinna ?
Nej nej nej och åter nej, jag tycker du ska bekanta dig lite med programmet, det kommer ju inte tabort någonting som du inte har begärt att det skall tabort, när den väl tar bort det så istället som Windows gör att bara markerar det som "borttaget" och det skrivs över vid nästa skrivning på dom klusterna så fylls det området på disken med nollor.
Om du installerar programmet, vilket är helt ofarligt att göra, så kommer du få ett litet program som heter Ereser där du kan schemalägga mappar som ska rensas, om du inte lägger med din dokumentsmapp där så kommer inte heller programmet röra den mappen.
Sen kommer du även få ett nytt val när du högerklickar på en mapp eller fil i Windows vid namn "Ereser", klickar du där kommer den tabort filen och fylla området med nollor på disken.
Hur som helst kommer det aldrig att "formatera" din hårddisk, detta programmet är inte skapt för att ens kunna göra det.