2010-04-02, 15:49
Medlem
soptippsbosses avatar
Ikväll 20:00 drar en ny säsong av Talang igång på TV4. Programmet kommer sändas i elva avsnitt. Programledare är Tobbe Blom och Markoolio. Juryn består av Charlotte Perrelli, Johan Pråmell och Bert Karlsson.

Vem vinner, en sångare, en trollkarl eller kanske en strippa? Bara Berts medverkan gör det värt att titta.

http://www.tv4.se/talang
Citera
2010-04-02, 15:56
Medlem
Labaratas avatar
Själv hoppas och tror jag någon sångare, dansare/dansös vinner.
Citera
2010-04-02, 16:24
Medlem
WeckiSs avatar
Jag tror Bert klär ut sig till en tjej och strippar och tar hem hela skiten!
Citera
2010-04-02, 16:25
Medlem
Hoppas på att det inte är lika många "sång-bidrag" med denna gången, varför kan dom inte bara ställa upp i idol om dom ska sjunga ?
Citera
2010-04-02, 16:33
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tecknaren
Hoppas på att det inte är lika många "sång-bidrag" med denna gången, varför kan dom inte bara ställa upp i idol om dom ska sjunga ?

Eller hur?!

Personligen skulle jag vilja se mer humoristiska bidrag detta år (stand-up komik eller dylikt). Eller varför inte något liknande den där "knäckebrödsdansen" som var med förra året, haha.
Citera
2010-04-02, 16:47
Medlem
Trumpeters avatar
Tacka vet jag Stavros Flatley. Kanske det roligaste jag sett i en talangtävling

http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg
Citera
2010-04-02, 19:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tecknaren

Hehe ja du läste i dagens AB att det visst aldrig har varit så många nya unga sångtalanger med som i denna säsong. Gissar på att vi får en rad Molly kopior i final.
Citera
2010-04-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hehe ja du läste i dagens AB att det visst aldrig har varit så många nya unga sångtalanger med som i denna säsong. Gissar på att vi får en rad Molly kopior i final.

Du skojar! Avskyr att se alla prepubertala småtjejer som sjunger och går till final. Hoppas det åtminstonde är med ovanligt många utav de andra slagen också (trollkarler osv) så det vägs upp lite.
Citera
2010-04-02, 20:15
Medlem
flxblts avatar
Börjar ju bra i alla fall. Magikern var ju grym och Gula gubben lika festlig som alltid
Citera
2010-04-02, 20:19
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flxblt
Börjar ju bra i alla fall. Magikern var ju grym och Gula gubben lika festlig som alltid
vita halsduken konverterad till stav fattade jag verkligen inte. Såna där saker trodde jag var tv uppgjort. Men den måste ha varit utfällbar så när han typ "drog" upp så fälldes den ut. Eller vad tror ni?
Citera
2010-04-02, 20:20
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Du skojar! Avskyr att se alla prepubertala småtjejer som sjunger och går till final. Hoppas det åtminstonde är med ovanligt många utav de andra slagen också (trollkarler osv) så det vägs upp lite.
Håller med. Talang ska det inte sjungas i. Gå till idol för helvete. Året då trollkarlen vann var bäst.
Citera
2010-04-02, 20:30
Medlem
ingen "Talang" utan en jävla pianounge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här