2010-04-02, 20:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Håller med. Talang ska det inte sjungas i. Gå till idol för helvete. Året då trollkarlen vann var bäst.

Till Idol kan inte alla dessa tjejer gå då de är under 16 år. Så tyvärr lär Talang tvingas dras med alla dessa nya sånglöften så länge de inte också inför en åldersgräns. I så fall skulle det säkert bli mindre sång då det inte är lika charmigt med en vuxen som sjunger falskt.
Citera
2010-04-02, 20:35
Medlem
Men vafan, äre bara en massa jävla wannabe artister eller... Kan ingen göra lite fräna saker som att hoppa 20 meter upp i luften eller något, så jävla tråkigt med sång i det här programmet.
Citera
2010-04-02, 20:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
"Min idol är Whitney Houston"
"Då har du mycket att leva upp till"

sluddra & glömma texten kan till och med jag lyckas med..

Lesbisk Shilernare ska sunga nu
Citera
2010-04-02, 20:39
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Lesbisk Shilernare ska sunga nu

Chilenare*

Sjunga kunde han!
Citera
2010-04-02, 20:40
Medlem
tomaspirats avatar
löjligt att de ska härma britains got talent t.o.m i kulissen
Citera
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Chilenare*
Det var lite ironi min stavning*
Citera
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tecknaren
Hoppas på att det inte är lika många "sång-bidrag" med denna gången, varför kan dom inte bara ställa upp i idol om dom ska sjunga ?
Skulle tro att den största anledningen till att dom tar med folk som sjunger är att dom kan generera pengar
någon nisse kommer in & sjunger bra & folk blir som tokiga i deras musik/sångröst & då kan det släppas skivor som säljer bra & detta i sin tur genererar pengar
dom lär inte tjäna så mycket cash på någon som kan fånga bollar på 100 meters håll tex

det är ju väldigt många sångare i Americas got talent som har vunnit år efter år & skulle tro att skivbolagen är inblandade på något sätt

sen vilka som har vunnit i Sveriges talangjakt har jag inte en aning om
har knappt kollat på det

det här är jävligt crazy dock http://www.youtube.com/watch?v=vOhf3OvRXKg
bruden är grym på det hon gör.
Citera
2010-04-02, 20:41
Bannlyst
Hoppsan hejsan, jävlar vilken pipa han hade!
Citera
2010-04-02, 20:42
Medlem
zorb89s avatar
HAHAHA OMFHG! Garva sönder mig innan han börja sjunga och avled nästan av skratt då han säcka ihop och börja gråta efteråt Freddy amigo, the man!
Citera
2010-04-02, 20:44
Medlem
tomaspirats avatar
nån som känner igen juryns och medhjälparnas kommentarer.....
http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk&playnext_from=TL&videos=lcVRfF O3sdw
Citera
2010-04-02, 20:45
Medlem
Trumpeters avatar
Chilenaren Freddie var riktigt bra. Helt klart en finalkandidat. Tror dock inte han vinner
Citera
2010-04-02, 20:45
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Till Idol kan inte alla dessa tjejer gå då de är under 16 år. Så tyvärr lär Talang tvingas dras med alla dessa nya sånglöften så länge de inte också inför en åldersgräns. I så fall skulle det säkert bli mindre sång då det inte är lika charmigt med en vuxen som sjunger falskt.
Nej det är helt sant.

Är ju ett stort problem då sångerskor är helt ointressant för mig men kommer det enstaka unga som sjunger som en gud blir det ju specielt, men sen kommer ju "I wannabe"-klubben efteråt så då får de gärna ta bort hela högen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in