Om man inte är en komplett jävla tattare så är det första man gör efter att ha installerat Ubuntu att byta tema och stänga av negertrummorna, så det känns överhuvudtaget extremt irrelevant att ägna ens en flyktig tanke åt hur Ubuntu ser ut och låter som 'default'. Jag bryr mig inte. Det finns väl ingen Linux-användare som inte ändrar dylika inställningar enligt personliga preferenser. Ja, förutom möjligtvis en och annan förståndshandikappad tattare då. Är OP månne en av dem?
Förståndshandikappad tattare eller inte så vill man ha så bra defaultinställningar som möjligt. Det betyder att så få som möjligt ska behöva göra så lite modifieringar som möjligt. Förstår man inte värdet med det kanske man ska ta det lite lugnt innan man fortsätter kläcka ur sig oförskämdheter.
Kommer nog bli sönderdissad här men jag är en av dom som använder negerdisten just för att jag inte är speciellt duktig. Tänkte kolla in det nya temat och installerade det men när jag bytte tillbaka till mitt gamla så hamnade minimera, maximera och stäng knapparna på fel sida hur fan fixar ja till de?
Fan jag verkar vara ensam om att faktiskt gilla default inställningarna, brukar sitta och digga med när trumma sätter igång
Därimot uppstartsljudet till Windows kunde ju få en att spy.
Det ser riktigt bra ut. Det blir väl till att testa det i VmWare.
Skulle dock vilja trycka in det som main operativ på min bärbara. Men jag är långt ifrån att gå över till Linux helt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!