2010-04-02, 02:21
Medlem
Hajvs avatar
Tjena, visste verkligen inte var jag skulle lägga denna tråden men jag provar här.

Det är såhär att jag har fått ett problem med youtube, det har ändrat look helt här hemma men har inte sett att det ser ut såhär någon annan stans.
Vill ha tillbaka "originallooken" så att säga och jag vet inte vad jag ska göra.

Såhär ser min youtube ut nu, hemskt : http://i44.tinypic.com/2vm95r8.jpg
Senast redigerad av Hajv 2010-04-02 kl. 03:10.
2010-04-02, 02:23
Bannlyst
JAAAA! MEGAUPLOAD! Du kan inte välja någon större skitsida att ladda upp din asstora .BMP-bögfil på?

För övrigt så är det antagligen YouTube:s aprilskämt som du syftar på, jävla snigel.
2010-04-02, 02:28
Medlem
Hajvs avatar
För det första har jag provat andra sidor att ladda upp den på (som har direktlänk till bilden) men det har inte funkat.

För det andra så har det varit såhär i några månader. Inget aprilskämt...

För det tredje : 18+ här.
2010-04-02, 02:28
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCREATION
JAAAA! MEGAUPLOAD! Du kan inte välja någon större skitsida att ladda upp din asstora .BMP-bögfil på?

För övrigt så är det antagligen YouTube:s aprilskämt som du syftar på, jävla snigel.
Hahaha
2010-04-02, 02:29
Medlem
netr0pas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [EcO]
Riktigt uselt och amatörmässigt kodat.

Sparade ned en cache av gamla videouppspelningssidan så kanske kan återskapa något via PHP och XML

Den här killen verkar kunna nånting, fråga honom, hoppas han kan besvara här i denna tråden hur man går tillväga för att göra på samma sätt som honom

Det vore guld isf!

Tycker det borde nåt sätt att kunna köra en css-layout? Alltså ladda upp sin egen css-layout? Är inte så kunnig när det gäller att koda hemsidor så ni får ha överseende med det
2010-04-02, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hajv
För det första har jag provat andra sidor att ladda upp den på (som har direktlänk till bilden) men det har inte funkat.

För det andra så har det varit såhär i några månader. Inget aprilskämt...

För det tredje : 18+ här.

1. www.tinypic.com
2. YouTube såg helt normalt ut för mig i går, och det ser normalt ut nu igen, men loggan hette någonting med "easter-prank.jpeg" typ. Så antagligen var det ett första april-skämt, eller vad tror du?
3. No shit?
2010-04-02, 02:49
Medlem
Hajvs avatar
1. funkar inte
2. inte relevant överhuvudtaget
2010-04-02, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajv
1. funkar inte
2. inte relevant överhuvudtaget

Tinypick funkar la fan hur bra som helst, testa imagehack dåra ?
2010-04-02, 03:10
Medlem
Hajvs avatar
Så, nu funkade tinypic!

http://i44.tinypic.com/2vm95r8.jpg
2010-04-02, 03:40
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCREATION

Haha, aprilskämt...
2010-04-02, 07:01
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t1010451

Tråd i helt fel forumsdel. Det finns en officiell tråd, använd den.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in