2010-04-01, 23:56
Medlem
Tja!
Har googlat hela dan utan att hitta detta program. Alla länkar jag hittat är döda för länge sen. Hade versionen sparad på en USB-sticka men den gick sönder. Ni som är bekanta med TibiaBot kanske vet att LoW (skaparn) för ett tag sen bestämde sig för att ta bort alla tidigare versioner av NG. Eftersom det tydligen tar så mycket bandbredd (vilket jag har väldigt svårt att tro) sen så kan han inte ens lägga upp det på rapidshare.

Nån som har NG för tibia 7.6 och skulle kunna vara en god medmänniska och dela med sig?

Börjar bli galen.
2010-04-02, 00:09
Medlem
Phillemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stryker-
Tja!
Har googlat hela dan utan att hitta detta program. Alla länkar jag hittat är döda för länge sen. Hade versionen sparad på en USB-sticka men den gick sönder. Ni som är bekanta med TibiaBot kanske vet att LoW (skaparn) för ett tag sen bestämde sig för att ta bort alla tidigare versioner av NG. Eftersom det tydligen tar så mycket bandbredd (vilket jag har väldigt svårt att tro) sen så kan han inte ens lägga upp det på rapidshare.

Nån som har NG för tibia 7.6 och skulle kunna vara en god medmänniska och dela med sig?

Börjar bli galen.
antar att du kommer använda den till ot, så leta på piratbukten, du lär dra med en keylogger eller två men det kan det vara värt om du inte lirar "riktiga" Tibia
2010-04-02, 07:09
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t711660

Använd den befintliga REQ-tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in