2004-03-17, 19:48
Medlem
Chims avatar
Hejsan alla.
Jag och några polare beställde för typ ett halvår sedan lite olika saker från naturensdroger.nu (ångrar mig nu, men var då ung och dum ).
Iaf så har jag över lite Peganum hermala, efter ett tips här på flashback att det skulle fungera bra utan något till, även fast det egentligen bara ska vara en booster för svamp och liknande.

Men vi tog det iaf, och några av oss kände av det, en kille spydde som ett as, säkert 20 ggr på en kväll.
Hur som helst, så ska jag och en polare testa det igen , vi har ju kvar det så vafan. Däremot undrar jag om någon har nåt tips på hur man kan göra någon sorts dryck eller på annat sätt göra det lättare att ta det? För det smakade verkligen skit, och jag spyr nästan av bara lukten numera.

En kompis hade hört att man kunde koka thé på det, är det någon som vet receptet?

Edit: Det är alltså pulver jag har, inte frön.
Citera
2004-03-17, 20:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Här har du en extraheringsguide:

www.erowid.org/plants/syrian_rue/syrian_rue_extraction5.shtml
Citera
2004-03-17, 20:38
Medlem
Chims avatar
Jo självklart kollade jag upp Erowid innan jag la in en tråd här, men tyckte det var så jävla massa knepigt och jag såg inget om något thé?

Dessutom är det lättare och bättre att få något bra tips här på flashback som någon provat och vet funkar, dessutom fastän jag är bra på engelska så är det en del jag inte förstår på erowid.
Fast största anledningen är att man kan få några andra bra tips från folk som prövat lite saker och få reda på vad som passade dem bäst.

Må bra!

(Föresten mitt 400:ade inlägg, det får firas med en färsk och kall snus )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in