2010-03-30, 07:55
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag hörde något om att han kom ut idag, stämmer det?
Japp, hörde det på radion förut. Otippat. Not.
Citera
2010-03-30, 08:00
Medlem
BridgeRocks avatar
Inte någon högoddsare! Den som trott något annat läre ju ha bott under en sten rätt länge.

http://www.expressen.se/noje/fredag/...ar-homosexuell
Citera
2010-03-30, 09:33
Medlem
Mr Andersons avatar
Ricky Martin bög?!? Jag har inte blivit så förvånad sedan Peter Jöback kom ut ur garderoben.
Citera
2010-03-30, 09:51
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Anderson
Ricky Martin bög?!? Jag har inte blivit så förvånad sedan Peter Jöback kom ut ur garderoben.
Tänkte precis samma sak.. Det var ju verkligen en nyhet när jöback proklamerade att han var stjärtgosse i sen kväll med Luuk.

Citera
2010-03-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag hörde något om att han kom ut idag, stämmer det?
Hahaha vad bra! Trejde gången på kort tid som någon av mina historiska trådar bumpas! Det är bra att ni ger trådbumparnas mästare betalt med samma mynt!

On-topic: Undrar om Ricky Martin någonsin pissat på en tjej eller om det bara var snubbar han åsyftade? Är det inte mer vanligt med sådant i homokretsar?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Anderson
Nja, jag har faktiskt blivit ännu mer förvånad två gånger tidigare. Den ena gången var när Elton John kom ut, den andra när Babsan kom ut. Jag ska dock erkänna att jag inte var lika fullt förvånad när Christer Lindarw kom ut, men det var nästan att jag blev det.
Senast redigerad av scrollock 2010-03-30 kl. 10:37.
Citera
2010-03-30, 12:57
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hahaha vad bra! Trejde gången på kort tid som någon av mina historiska trådar bumpas! Det är bra att ni ger trådbumparnas mästare betalt med samma mynt!

On-topic: Undrar om Ricky Martin någonsin pissat på en tjej eller om det bara var snubbar han åsyftade? Är det inte mer vanligt med sådant i homokretsar?

Nja, jag har faktiskt blivit ännu mer förvånad två gånger tidigare. Den ena gången var när Elton John kom ut, den andra när Babsan kom ut. Jag ska dock erkänna att jag inte var lika fullt förvånad när Christer Lindarw kom ut, men det var nästan att jag blev det.

Cred ska cred ha.

Angående att det inte var så oväntat att han var bög. Ändå ganska oväntat att han kom ut, eller?
Citera
2010-03-30, 15:31
Bannlyst
Hur kan han vara gay? Jag förstår inte. Varför har han ljugit så länge då?
Och varför har han 2barn!?

Citera
2010-03-30, 15:48
Medlem
l3nalenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar

Att låta bli att tala om sanningen är inte att ljuga. Svaret på barnfrågan är faktiskt ganska enkel om man tänker efter, han vill ha barn helt enkelt. Det är inget unikt för heterosexuella.
Citera
2010-03-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l3nalena
Att låta bli att tala om sanningen är inte att ljuga. Svaret på barnfrågan är faktiskt ganska enkel om man tänker efter, han vill ha barn helt enkelt. Det är inget unikt för heterosexuella.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle6866470.ab

Framgår att han faktiskt har förnekat det länge. Men det kanske är en definitionsfråga, för det där med homosexualitet är rätt känsligt i vissa delar av latinamerika och då försöker man kringgå det på vissa sätt, som att så länge man är "top" t.ex. så är man inte "bög". Ska vi tolka detta som att Ricky Martin blivit sjärtgosse i ordets rätta bemärkelse nu? Att den "anala" oskulden gått förlorad .
Citera
2010-03-30, 16:49
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar

När en man för in sin penis i kvinnas vagina och ejakulerar sin säd däruti befruktas kvinnas ägg. På det sättet inleds grossess som ofta slutar med just barn.
Citera
2010-03-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
När en man för in sin penis i kvinnas vagina och ejakulerar sin säd däruti befruktas kvinnas ägg. På det sättet inleds grossess som ofta slutar med just barn.
Dock inte så i Ricky Martins fall, för han använde sig nämligen av en surrogatmamma!

http://content.usatoday.com/communit.../12/59800522/1

Så han behövde mao. inte "offra" sig för den goda sakens skull.
Citera
2010-03-30, 17:36
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund

Tror att det var provrörsbefruktning faktiskt. Alltså var han bara spermadonator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in