2005-11-29, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Hmm... låter lite som en skröna. Däremot är Tommy Lee och hårtorken sann
Umm...för dom av oss som inte är så hemma i Tommy Lees vilda leverne så kanske du kan utveckla det där en aning?
Citera
2005-11-29, 10:59
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Arnold Schwarzenegger gillar att idka bajssex. Det läste jag i en porrtidning under lumpen och då borde det vara sant.

Folk som gillar det hatar jag av hela mitt hjärta. Jag vill skjuta dom:shoot2:

Perversa galningar. Tyskar och Japaner och Österrikare. OMG

Om det nu är sant
Citera
2005-11-29, 11:36
Medlem
Ninjans avatar
Då kan ju han och R. Kelly ta sig en krogrunda nån kväll, det verkar vara en gemensam böjelse dom har.

Tänker osökt på Dave Chappelles "piss on you the remix"
lyyyyysande=)
Citera
2005-11-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Då kan ju han och R. Kelly ta sig en krogrunda nån kväll, det verkar vara en gemensam böjelse dom har.

Tänker osökt på Dave Chappelles "piss on you the remix"
lyyyyysande=)
Jo, jag tänkte just själv att Ricky Martin borde göra en cover av just den låten. Men att R. Kelly har en böjelse för urin visste jag faktiskt inte, jag trodde han "bara" gillade småtjejer. Vad vet man om R. Kelly och hans pissfasoner?
Citera
2005-11-29, 17:43
Medlem
Grappas avatar
"I'm just going to assume that his limited grasp of the English language caused him to say something he didn't mean to say. Not because I don't believe it, but because the thought of Ricky Martin peeing on people in the shower makes me want to stab myself in the face."
Citera
2005-12-01, 09:51
Medlem
nitalarbralatins avatar
Glöm inte den Led Zeppelin relaterade incidenten som Frank Zappa odödliggjort i "The mud shark incident".
*Det* är sjukt...!

http://www.snopes.com/music/artists/mudshark.asp
Citera
2005-12-01, 18:55
Medlem
Tankards avatar
Direkt när jag såg nya videon drog jag slutsatsen att man nu går ut på bred front och försöker tona ner homoryktena, detta kanske är en del i den (av mig inbillade) planen? Får jag höra en lationolåt till så spyr jag pölsa.
Citera
2005-12-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankard
Direkt när jag såg nya videon drog jag slutsatsen att man nu går ut på bred front och försöker tona ner homoryktena, detta kanske är en del i den (av mig inbillade) planen? Får jag höra en lationolåt till så spyr jag pölsa.
Jo, men är inte just bizarre-sex så som kiss-sex, bajs-sex mer vanligt förekommande inom just homo-kretsarna?
Citera
2005-12-01, 20:09
Medlem
Tankards avatar
Ingen aning, har aldrig befunnit mig i de kretsarna. Reagerade bara när jag såg honom i videon. De gånger jag har snubblat över kiss- & bajssex har det inte varit bögisar dock utan verkar snarare vara nån form av underkastelse/dominans/förnedringsgrej eller så, fast ärligt talat har jag ingen koll alls på detta område så jag kanske är ute och cyklar helt.
Citera
2005-12-02, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barba stark
Och vi som inte har läst biografin undrar förståss vad???

Kukarna doppades i burrito för att dölja doften av annan kvinna för flickvänner. En rimlig, och fräsch, försiktighetsåtgärd.
Citera
2005-12-03, 12:40
Medlem
Atems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imhotep
haha...
Nästan lika kul som när Status Quo avslöjade att de hade haft gemensamma onanimöten på 70-talet.

Vidareutveckla?
Citera
2010-03-30, 07:49
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag hörde något om att han kom ut idag, stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in