2019-08-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
15:85 stngde den p idag! Fan! Ska jag kpa 10.000 stycken under 15 och lossa p 20? Eller har den varit druppe fr sista gngen?
Jag tycker du ska kliva in och inte vara s ivrig med att slja, men med den kvantiteten frstr jag sklart tnket.

Jag tror att den kommer upp igen, och det rejlt, den har ju ett likartat rrelsemnster som en jojo, men det r sklart lite nsketankar ocks nr man sjlv gtt in Nu kr vi
Citera
2019-08-07, 20:30
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag tycker du ska kliva in och inte vara s ivrig med att slja, men med den kvantiteten frstr jag sklart tnket.

Jag tror att den kommer upp igen, och det rejlt, den har ju ett likartat rrelsemnster som en jojo, men det r sklart lite nsketankar ocks nr man sjlv gtt in Nu kr vi

Varning! Jag har snkt ett antal aktier genom att g in i dem! Tex Ratos, Eniro, Fermenta,Anoto och Northland Resources! Vill du verkligen ha med mig p bten?!!
Citera
2019-08-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Varning! Jag har snkt ett antal aktier genom att g in i dem! Tex Ratos, Eniro, Fermenta,Anoto och Northland Resources! Vill du verkligen ha med mig p bten?!!
Oj, lter som en bad luck streak deluxe.

Jag har en bt i stl med frstrkt underrede, flytvstar finns, och hjlm, its gonna be a bumpy fucking ride men nr vi r framme kan vi skla i ngonting riktigt dyrt och ondigt.
Citera
2019-08-13, 13:38
Medlem
Eventuellt kommer FPC med i en av Samsungs budgetlurar.
https://www.avanza.se/placera/telegr...gmobil-ny.html

Fr FPC vl in en fot i Samsungs mobildel kan det bli intressant.
Citera
2019-08-15, 07:49
Medlem
alienfins avatar
Ok vrdering idag tro?
Senast redigerad av alienfin 2019-08-15 kl. 08:09.
Citera
2019-08-15, 17:58
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ok vrdering idag tro?

Jovars! Drygt 11% ner p tv dagar! Men den ska under 15 kr innan jag kliver p! D blir det som sagt en chanspost p 10k aktier!
Citera
2019-09-07, 23:40
Medlem
Fan mste kpa fingerprint! Nn som tjnat en rejl hacka? Lite risky aktie dock
Citera
2019-09-10, 10:30
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ossian.allvetaren
Fan mste kpa fingerprint! Nn som tjnat en rejl hacka? Lite risky aktie dock

Ingen brdska, den verkar ha parkerat sig runt 17 kr.
Citera
2019-09-15, 05:08
Medlem
alienfins avatar
Tar inte detta lite udden av det stora i fingeravtryckstjosan i korten? https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7299688

Publicerat lrdag 14 september kl 18.25
Frn i dag gller skrpta regler fr kortbetalningar och betalningar ver ntet. Det r nya EU-direktiv fr betaltjnster som trder i kraft fr att ka skerheten.

Det ska inte lngre vara mjligt att dra magnetremsan p sitt kort. Vissa kortutstllare och banker kommer dock under en vergngsperiod att godknna signatur om chippet anvnds, dribland Nordea, men annars r regeln att pinkod mste anvndas.

Du kan ocks bli tvungen att oftare behva uppge pinkod nr du blippar i en butiksterminal. P ntet kommer det endast vara mjligt att gra betalningar via skrare lsningar som bank-id eller kortlsare.
Citera
2019-09-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Tar inte detta lite udden av det stora i fingeravtryckstjosan i korten? https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7299688

Publicerat lrdag 14 september kl 18.25
Frn i dag gller skrpta regler fr kortbetalningar och betalningar ver ntet. Det r nya EU-direktiv fr betaltjnster som trder i kraft fr att ka skerheten.

Det ska inte lngre vara mjligt att dra magnetremsan p sitt kort. Vissa kortutstllare och banker kommer dock under en vergngsperiod att godknna signatur om chippet anvnds, dribland Nordea, men annars r regeln att pinkod mste anvndas.

Du kan ocks bli tvungen att oftare behva uppge pinkod nr du blippar i en butiksterminal. P ntet kommer det endast vara mjligt att gra betalningar via skrare lsningar som bank-id eller kortlsare.
Med fingeravtryck lagrat p kortet s borde man nd uppfylla de nya skerhetskraven.
Citera
2019-09-25, 18:51
Medlem
Styrelseordfrande Johan Carlstrm kper 500000 aktier.
Citera
2019-09-27, 15:44
Medlem
Cadian minskade sin blankning igr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här