2019-07-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Vad hnde idag d? Ner drygt 6% (sdant brukar kallas fr ras av tidningarna men de skriver ingenting) Stngde p 14:65.

Det r ont om finanshus och banker som analyserar Fing numera, UBS r den enda av de strre som gr det! Riktkurser r i och frsig mumbo jumbo men hll tillgodo! :

"STOCKHOLM (Direkt) UBS behller sin rekommendation fr Fingerprint Cards till slj. Riktkursen hjs till 8 frn 7 kronor. Det skriver Reuters. (Klla: Nyhetsbyrn Direkt)"

Hjd riktkurs med 15% r ju positivt!
Vad fr du ut av att visa din skadegldje i FPC varje vecka?
Du sitter ju tydligen torsk i Ratos. r det s du fr ur dig dina frustrationer?
Citera
2019-07-18, 22:09
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13377331
Vad fr du ut av att visa din skadegldje i FPC varje vecka?
Du sitter ju tydligen torsk i Ratos. r det s du fr ur dig dina frustrationer?

Jpp! Kommer g plus p ratos r 2034 om det hller i sig, vilket det antagligen inte gr!

Jag dissar och upplyser om motgngar i Fing fr att skapa en motpol till alla haussare som hnade de som slde p all time high och pstod att det var rea p aktien nr den rasade under 80 kr!
Citera
2019-07-19, 18:26
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Jpp! Kommer g plus p ratos r 2034 om det hller i sig, vilket det antagligen inte gr!

Jag dissar och upplyser om motgngar i Fing fr att skapa en motpol till alla haussare som hnade de som slde p all time high och pstod att det var rea p aktien nr den rasade under 80 kr!

Egentligen borde man kpa p sig 10.000 aktier fr under 15 kr och lossa dem s fort de gr ver 20 kr! Men med min vanliga ofrmga att gra bra aktieaffrer s lr den aldrig mer g ver 20 kr om jag frsker!
Citera
2019-07-20, 22:01
Medlem
Rolig aktie att trada i tydligen (ven om jag inte gr det)
Men vad hnde med Legenden Crowhater och FD VD:n jvligt tyst frn deras sida ?
Citera
2019-07-23, 11:07
Medlem
En certifiering av biometriska betalkort r nu klar med Mastercard.
Detta genom partnern NXP

NXPs Secure Processing Module - First Dual-Interface Biometric Product to Receive Mastercard CAST Certificate

Whos In?
To offer the highest levels of security, integration, and convenience, NXP partnered with other experts in the industry.

Precise Biometrics provides the biometric algorithms for matching and extraction to enhance performance in terms of speed, power, and accuracy.

Fingerprints provides the FPC T-Shape sensor FPC1321 and its driver, to ensure on-card verification takes place as quickly and securely as possible.

LINXENS provides its BioLAM, a fully integrated inlay solution that is based on NXPs Secure Processing Module. LINXENS BioLAM enables a scalable, high-volume card manufacturing process for established card vendors with their existing equipment.

https://www.linkedin.com/pulse/nxps-...-product-sara/
Citera
2019-07-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Rolig aktie att trada i tydligen (ven om jag inte gr det)
Men vad hnde med Legenden Crowhater och FD VD:n jvligt tyst frn deras sida ?

Det blir ju s nr man hypar hypar hypar... Dock inte deras fel tycker jag. Det var lite vl flummig styrelse, oj har vi mycket p lagret oj har vi inte talat om det fr aktiegarna som vi r skyldiga att gra. Nh hoppsan.

Han har vl lrt sig en lxa att inte stndigt hypa ngot till skyarna fr riktig s r det inte, det r inte en Volvo och det r inte en skruv frn Gunnebo men ngonting mitt i mellan Eller ntt nstan...

Menmen... Jag tycker nd bolaget r intressant.

Det r svenskt och dom har ngot som mer n hlften av alla mnniskor kommer att nudda flera gnger om dagen.

Drrar kreditkort bilnycklar med mera...

Aja lite uppgng i alla fall och det r ju ett kreditkort p gng nu !
https://blog.nxp.com/payments/nxps-s...st-certificate
Citera
2019-07-23, 17:34
Medlem
Citat:
Egentligen borde man kpa p sig 10.000 aktier fr under 15 kr och lossa dem s fort de gr ver 20 kr! Men med min vanliga ofrmga att gra bra aktieaffrer s lr den aldrig mer g ver 20 kr om jag frsker!
Fan, du hade ju en riktigt bra knsla fr nr det skulle brja g upp igen!
Kp nsta gng vettja!
Citera
2019-07-25, 21:57
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13377331
Fan, du hade ju en riktigt bra knsla fr nr det skulle brja g upp igen!
Kp nsta gng vettja!

Ja satan! De blev ett klassiskt fing race och sedan brant ner igen! Ska se nr jag slr till och brnner mina stlar! Nsta gng den gr under 15 kr lutar det t!
Citera
2019-08-05, 22:40
Medlem
Kplge? Rolig aktie att handla, sky is the limit
Citera
2019-08-06, 01:21
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Kplge? Rolig aktie att handla, sky is the limit

Ta den under 15 kr och lossa den igen precis under ver 19kr! Jag ska visa!
Citera
2019-08-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ta den under 15 kr och lossa den igen precis under ver 19kr! Jag ska visa!
Jag kpte faktiskt p mig frra veckan runt 15 om jag inte missminner mig, sugen p att stapla in mer, finns potential bara man har is i magen.
Citera
2019-08-07, 20:14
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag kpte faktiskt p mig frra veckan runt 15 om jag inte missminner mig, sugen p att stapla in mer, finns potential bara man har is i magen.

15:85 stngde den p idag! Fan! Ska jag kpa 10.000 stycken under 15 och lossa p 20? Eller har den varit druppe fr sista gngen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in